کد خبر : 1839032 | 27 مرداد 1401 ساعت 20:02 | 44.3K بازدید | 9 دیدگاه

جانشین کاسمیرو از نیوکسل می‌آید

رئال مادرید در صورت پیوستن ستاره‌اش کاسمیرو به منچستریونایتد به عنوان جانشین او برای جذب برونو گیمارش، هافبک برزیلی نیوکسل، تلاش خواهد کرد.

جانشین کاسمیرو از نیوکسل می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که از جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا ناامید شده است در روزهای اخیر کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، را هدف گرفته و او را گزینه‌ای رویایی برای خط میانی خود می‌داند. رئال مادرید که تصمیم‌گیری درباره این انتقال را به کاسمیرو واگذار کرده است از همین حالا برای جانشینی او برنامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها رئال در صورتی که کاسمیرو را از دست بدهد برای جذب یک هافبک برزیلی دیگر، برونو گیمارش از نیوکسل اقدام خواهد کرد.

1736372

دی‌‌یونگ در تابستان امسال مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی یونایتد بود و اریک تن‌هاخ به جذب این هافبک هموطنش اصرار داشت. ولی مخالفت ستاره هلندی با جدایی از بارسلونا سرانجام شیاطین سرخ را به این نتیجه رساند که نباید بیش از این معطل او بمانند. یونایتد بعد از آن چند هافبک دیگر را به عنوان گزینه‌های جایگزین دنبال کرد اما در روزهای اخیر مشخص شد که مهمترین گزینه شیاطین سرخ، کاسمیرو از رئال مادرید است.

پیش از کاسمیرو، یونایتدها برای جذب آدرین رابیو از یوونتوس و مارکو آرناتوویچ از بولونیا تلاش کردند اما واکنش منفی هواداران یونایتد باعث شد از خیر جذب این دو بازیکن بگذرند. در صورتی‌‌که کاسمیرو تصمیم بگیرد راهی اولدترافورد شود این انتقال برای نیوکسل خبر بدی خواهد بود. روزنامه آ اس امروز مدعی شد که مدیران رئال، برونو گیمارش، هافبک برزیلی نیوکسل را به عنوان هدف اول خود در صورت جدایی کاسمیرو مشخص کرده‌اند. 

دیدگاه‌ها