کد خبر : 1838934 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:30 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

در صورت ترک بارسا؛ اوبا فقط به چلسی می‌رود

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، در صورت تصمیم برای جدایی از این باشگاه حاضر نیست به باشگاهی جز چلسی ملحق شود.

در صورت ترک بارسا؛ اوبا فقط به چلسی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش در خط حمله است و قصد دارد بازیکن محبوب توماس توخل را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 
اوبامیانگ، ژانویه سال جاری میلادی قراردادش را با آرسنال فسخ کرد تا به عنوان بازیکن آزاد به بارسا ملحق شود اما به نظر می‌رسد که این باشگاه در حال بررسی شرایط فروش این بازیکن است. 
اضافه شدن روبرت لواندوفسکی و رافینیا، جذب فران تورس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بازگشت آنسو فاتی از مصدومیت و تمدید قرارداد با عثمان دمبله باعث شده است که بارسا مشکلی در خط حمله نداشته باشد و احتمال فروش این بازیکن افزایش پیدا کند.
از سوی دیگر قرارداد ژول کنده هنوز ثبت نشده است و مارکوس آلونسو که پیش از این توخل نیز تصمیم او برای جدایی از چلسی و پیوستن به بارسا را تایید کرده بود، با این شرایط شانس حضور در نوکمپ را ندارد.

1698435
به همین دلیل ممکن است بارسا عملا چاره‌ای جز فروش تعدادی از بازیکنانش تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اول سپتامبر نداشته باشد. 
در روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه یونایتد به جذب اوبامیانگ نیز منتشر شده و گفته شده است که مدیران این باشگاه قصد دارند پیشنهادی را برای جذب این بازیکن به بارسا ارائه کنند. 
اما روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که اگر اوبا تصمیمی برای ترک بارسا داشته باشد، فقط به پوشیدن پیراهن چلسی و همکاری دوباره با توخل که پیش از این در بروسیا دورتموند با او کار کرده است؛ فکر می‌کند. 
این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که این مهاجم اهل گابن طی تماسی با توخل، ضمن تشکر به خاطر اعتمادش به او، اعلام کرده که تصمیمی برای ترک بارسا ندارد.

دیدگاه‌ها