کد خبر : 1838942 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:45 | 34.8K بازدید | 3 دیدگاه

گریه گیگز در دادگاه؛ زندان بدترین تجربه‌ام بود

رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید بدترین تجربه زندگی‌اش شبی بوده که در زندان سپری کرده است.

گریه گیگز در دادگاه؛ زندان بدترین تجربه‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، گیگز به دلیل سو رفتار با کیت گرویل، نامزدش، بازداشت شده بود و حالا برای برگزاری جلسات دادرسی در دادگاه حاضر می‌شود. 
این ستاره سابق یونایتد پس از بازداشت از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی ولز کنار گذاشته شد و حالا امیدوار است که اتهاماتی که درباره سو رفتار و ضرب و جرح نامزدش به او وارد شده است؛ رد کند. 
او روز گذشته برای دومین روز متوالی در جایگاه متهمان قرار گرفت تا دفاعیاتش را مطرح کند و این بار نتوانست بر احساساتش غلبه کند و در برابر قاضی، هیئت ژوری و حاضران در این دادگاه شروع به گریه کرد. 

1722440
او که بسیار منقلب و ناراحت به نظر می‌رسید گفت:« بدترین تجربه زندگی‌ام همان شبی بود که در سلول سپری کردم. به هیچ وجه نتوانستم حتی یک دقیقه بخوابم و روز پس از آن برای اولین بار با افسر این پرونده صحبت کردم.»
نامزد گیگز مدعی شده بود که او بدون این که درگیری فیزیکی خاصی بین آنها به وجود آمده باشد، دستش را روی شانه او قرار داده، به چشمانش خیره شده و با سر به صورت او ضربه زده است. 
با این حال این سرمربی سابق تیم ملی ولز تمامی این اتهامات را رد کرد و به دادگاه گفت:« ضربه‌ای که به صورت خانم گرویل زده شد در جریان درگیری فیزیکی بود و سر ما در حالی به یکدیگر برخورد کرد که من قصد داشتم تلفن همراه او را بگیرم. او کنترلش را از دست داد و در این درگیری چندین مشت به من زد و حتی دور لب من به صورت جدی دچار جراحت شد.»

دیدگاه‌ها