کد خبر : 1838943 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:51 | 20.4K بازدید | 21 دیدگاه

استقبال پرشور از مدافع عنوان قهرمانی

باید به این موقعیت عادت کنی ساپینتو

دو تیم استقلال و ملوان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند.

باید به این موقعیت عادت کنی ساپینتو

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها برای انجام این بازی به رشت سفر کردند و در هتل کادوس مستقر شدند. ساپینتو اما صحنه‌هایی را مشاهده کرد که شاید تا پیش از این در تیم‌های تحت هدایت خود ندیده بود. استقبال پرشور رشتی‌ها و مشایعت اتوبوس آبی‌ها تا محل اقامت این تیم باعث شد تا ساپینتو احساساتی شود و در اینستاگرام خود با انتشار یک استوری به این مسئله واکنش نشان دهد. ریکاردو نیمه شب هم از تراس هتل به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

البته صبح امروز نیز هواداران مقابل هتل محل اقامت آبی‌ها جمع شده بودند و به تشویق تیم خود پرداختند. حضور تماشاگران در ورزشگاه و تقابل احساسات هواداران دو تیم می‌توانست جذابیت این بازی را بیشتر کند که متاسفانه این اتفاق در بازی امروز رخ نخواهد داد.

1736230

ساپینتو باید به این صحنه‌ها و این استقبال‌های زیبا در شهرهای مختلف ایران عادت کند. ریکاردو شب گذشته با هواداران استقلال خوش و بش کرد و به احساسات آن‌ها پاسخ داد. این احساسات کار او را سخت‌تر می‌کند. ساپینتو حالا کم کم متوجه می‌شود در چه تیم پر هواداری قرار دارد و باید با پیروزی‌هایش خیلی زود پاسخ مناسبی به آن‌ها دهد.

استقلالی‌ها از انزلی خاطرات خوشی ندارند و آخرین برد آن‌ها به لیگ دهم برمی‌گردد اما مدافع عنوان قهرمانی برای بازگشت به کورس به هر ۳ امتیاز این بازی احتیاج دارد.
 

دیدگاه‌ها