کد خبر : 1838947 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:15 | 4.7K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس خوش شانس بود، در تبریز فقط برد می‌خواهیم

قاسمی: اشتباه داوری اسیرمان نکند سهمیه می‌گیریم

شاگردان مهدی تارتار در نخستین بازی خود در لیگ بیست و دوم توانستند در اصفهان پرسپولیسِ یحیی گل محمدی را متوقف کنند.

قاسمی: اشتباه داوری اسیرمان نکند سهمیه می‌گیریم

به گزارش ورزش سه، دیدار مورد نظر در حالی به پایان رسید که در آن برخلاف سرمربی و بازیکنان پرسپولیس، ذوبی ها معتقد بودند حق شان برد بوده و یک پنالتی برای آن ها گرفته نشد. آرمان قاسمی، مدافع چپ سبزهای نصف جهان که قراردادش را با این تیم برای این فصل هم تمدید کرد، مثل دیگر اعضای ذوب آهن موفق عملکرد خوب تیمش در تقابل با پرسپولیس است.

آرمان قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل تراکتور در هفته دوم رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: بازی مهمی با تراکتور داریم که در این بازی فقط به برد فکر می کنیم تا نتیجه تساوی برابر پرسپولیس را جبران کنیم؛ حق مان پیروزی در این مسابقه بود.

وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس نشان دادیم ذوب آهن امسال تیم خوبی هم از نظر دفاعی و هم حمله دارد و اگر حق مان را در بازی قبلی به درستی گرفته بودیم، لیگ امسال را با برد آغاز کرده بودیم. به نظرم پرسپولیس با خوش شانسی در اصفهان یک تساوی گرفت.

قاسمی گفت: با اینکه معمولا تیم ها در هفته های نخست تازه از شرایط بدنسازی خارج شده اند و شاید آن شادابی لازم را نداشته باشند اما ذوب آهن عملکرد فوق العاده ای از نظر تیمی در بازی هفته اول داشت.

مدافع ذوب آهن با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی در بازی ذوب آهن در اصفهان مقابل پرسپولیس گفت: تا قبل از اخراج نادر محمدی نسبت به پرسپولیس تیم سرتر میدان بودیم. باور کنید اگر آن پنالتی محرز که از ابتدای خطا، یعنی از کشیدن بازیکن ما تا برخورد توپ به دست، گرفته می شد؛ به راحتی سه امتیاز را گرفته بودیم اما حریف به نظرم خوش شانس بود.

قاسمی با تاکید بر اینکه تلاش و نگاه ذوب آهن امسال رسیدن به رتبه های بالای جدول است و این پتانسیل را دارد درخصوص اینکه برخلاف نظر او خیلی از کارشناسان آن صحنه را پنالتی ندیدند، گفت: من هم شنیدم که یکسری این صحنه را پنالتی ندانستند اما همانطور که گفتم هر آدم عاقلی به این صحنه خطا نگاه کند از ابتدایی که بازیکن ما را کشیدند تا اینکه توپ به دست خورد، این خطای پنالتی را تشخیص میدهد.

وی ادامه داد: به نظرم یکسری با این صحبت ها سعی دارند تنها جو را برگردانند در صورتی که باید حرف حق زده شود. در آن صحنه هرچند که آقای بنیادی فر که یکی از داوران خوب فوتبال ماست آن را پنالتی نگرفت و بدون شک سهوی بوده است؛ اما با قطعیت می گویم در آنجا حق ذوب آهن خورده شد.

وی افزود: فصل گذشته هم ما از داوری خیلی لطمه خوردیم و بدون شک جایگاه بهتری می توانستیم به دست بیاوریم اما خدا کند امسال ذوب آهنی که عزم بودن در رتبه های بالای جدول را دارد مثل لیگ قبل از حیث اشتباه‌های داوری لطمه نخورد. شما نگاه کنید در بازی استقلال و سپاهان، تکلی که نادر محمدی زد و کارت گرفت و باعث اخراج او شد، زبیرنیک نفس یکی از دوستان خوبم، مثل همین تکل را روی پای بازیکن سپاهان زد اما داور حتی کارت هم به او نداد.

مدافع ذوب آهن در مورد حضور اسکوچیچ در ورزشگاه و دیدن بازی این دو تیم با خوب دانستن این اتفاق گفت: این خیلی خوب بود که سرمربی تیم ملی در این بازی حضور داشت اما امیدوارم این حضور جنبه نمایشی نداشته باشد و هر بازیکنی از هر تیمی اگر واقعا لایق است، دعوت شود.

وی در پایان با تاکید دوباره بر اینکه این ذوب آهن به دنبال کسب سهمیه در لیگ امسال است، گفت: حضور کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه ها باید یک تاثیری داشته باشد چون با بودن آنها درست است بازیکنان انگیزه مضاعف می گیرند اما نباید تنها منتج به تماشای مسابقه باشد. اعتقاد من این است که به جز نفرات حاضر، بازیکنان جدیدی هم می توانند شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنند و همه بازیکنان 16 تیم لیگ برتر دوست دارند به این خواسته برسند.

دیدگاه‌ها