کد خبر : 1838956 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:50 | 193K بازدید | 28 دیدگاه

بازگشت به خانه؟

بالاخره یک تیم مشتری رونالدو شد!

اسپورتینگ لیسبون برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد وارد عمل شده است.

بالاخره یک تیم مشتری رونالدو شد!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته از آغاز لیگ برتر در فصل جاری سپری شده و هنوز آینده کریستیانو رونالدو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یک سال از قرارداد این مهاجم باتجربه با منچستریونایتد باقی مانده، اما اوضاع در اولدترافورد اصلا باب میل رونالدو نیست و این بازیکن به هیچ عنوان قصد ندارد یک فصل فاجعه بار دیگر را در ترکیب یونایتد سپری کند. اما علی‌رغم تحرکات مدیر برنامه رونالدو در هفته های اخیر و تلاش برای آغاز مذاکرات با تیم های بزرگ، هنوز هیچ تیمی خواهان توافق با رونالدو نشده است.

1736248

رونالدو قبل از پیوستن به منچستریونایتد در سال 2003، در دوران نوجوانی شروع به بازی در باشگاه اسپورتینگ لیسبون کرد و در سال های اخیر همیشه اخباری در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به خانه شنیده شده است. حالا نشریه ایندپندنت در گزارشی مدعی شد اسپورتینگ لیسبون خواهان خرید رونالدو شده و تحرکاتی برای توافق با این بازیکن و ژرژ مندس، مدیر برنامه او در روزهای اخیر داشته است.

بعد از رد شدن پیشنهاد خرید رونالدو توسط تیم های بزرگی چون چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، میلان و اینتر، به نظر می رسد انتقال به اسپورتینگ لیسبون یا ماندن در منچستریونایتد آخرین گزینه های این ستاره پرافتخار باشند. بازی کردن در لیگ پرتغال احتمالا برای بازیکنی که خودش را هنوز نامزد دریافت توپ طلا می داند، گزینه مناسبی نیست و باید دید واکنش رونالدو به انتقال به اسپورتینگ لیسبون چه خواهد بود. این بازیکن اخیرا اعلام کرده به زودی در مصاحبه ای در مورد ابهامات هفته های اخیر پاسخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها