کد خبر : 1838959 | 27 مرداد 1401 ساعت 13:05 | 15.7K بازدید | 22 دیدگاه

مدیر و مربی در قامت بازیکن در آخرین جدال

بازگشت استقلال به انزلی پس از 2420 روز (عکس)

استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که در آخرین تقابل دو تیم، مدیر و مربی امروز انزلی‌چی‌ها به‌عنوان بازیکن در زمین مسابقه حضور داشتند.

بازگشت استقلال به انزلی پس از 2420 روز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ملوان به لیگ برتر، یک بار دیگر هیجان و استرس فوتبال را به شهر انزلی کشانده است. شاگردان مازیار زارع که پس از 6 فصل دوری از بالاترین سطح مسابقات فوتبال در ایران توانسته اند به لیگ برتر برگردند، پس از سالها و در استادیوم خانگی خود پذیرای استقلال خواهند بود.

استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که هر دو تیم هفته نخست مسابقات را با شکست پشت سر گذاشته و اکنون به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید هستند. حضور تماشاگران در این بازی می توانست جذابیت های این تقابل را افزایش دهد ولی این دیدار بدون هواداران دو تیم برگزار خواهد شد.

1736256
1736257

مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی به انزلی بازگشته است که آخرین بار 6 سال و 7 ماه و 16 روز پیش در استادیوم تختی به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. در روزی‌که استقلال در هوای بارانی شهر انزلی دو بار از میزبان خود پیش افتاده بود، جلال رافخایی مانع از پیروزی تیم پرویز مظلومی شد.

1736259

در آن دیدار که حمید استیلی هدایت ملوان را برعهده داشت، چهره های آشنا و مطرحی در ترکیب ملوان دیده می شدند. سیدحسین حسینی که باید امروز از دروازه استقلال حراست کند، آن روزها برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان شده بود و مقابل آبی پوشان قرار گرفت.

1736255

عزت الله پورقار و حسین کنعانی زادگان نیز خط دفاعی آن روز ملوان را تشکیل داده بودند. عزیز معبودی، حسین ماهینی، مازیار زارع، محمد آبشک و پژمان نوری از دیگر ستاره های تیم پرمهره ملوان بودند. باید به حضور صادق محرمی در سمت راست انزلی چی ها و محمد نزهتی در سمت چپ و حضور جلال رافخایی در خط حمله قوی های سفید انزلی اشاره کرد.

در آن دیدار ابتدا جابر انصاری روی پاس آرش برهانی برای استقلال گلزنی کرد و سپس رافخایی با پاس حسین ماهینی کار را به تساوی کشاند. لحظاتی بعد نیز محسن کریمی با پاس میثم مجیدی استقلال را به گل دوم رساند تا بالاخره در دقیقه 77 و پس از سوت محسن ترکی و اعلام خطای پنالتی به سود ملوان، رافخایی موفق به بریس شد و بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

1736258

نکته عجیب اینکه ملوان با وجود داشتن بازیکنان نامدار متعدد، در پایان فصل سقوط کرده و راهی دسته یک شد.

دیدگاه‌ها