کد خبر : 1838976 | 27 مرداد 1401 ساعت 14:44 | 3.5K بازدید | 6 دیدگاه

دوئل ربیعی – قلعه نویی؛ برنده فوتبال است

از هم اکنون می‌توان پیش بینی کرد بازی مس رفسنجان – گل گهر تبدیل به یکی از بازی‌های زیبای هفته دوم لیگ برتر خواهد شد؛ شاید هم زیباترین.

دوئل ربیعی – قلعه نویی؛ برنده فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، در دوئل امشب محمد ربیعی و امیر قلعه نویی، برنده فوتبال است. به این خاطر که دو مربی دستور به ارائه بازی تهاجمی می دهند و این همان چیزی است که فوتبال باشگاهی بدان نیازمند است. مس رفسنجان فصل گذشته زننده 39 گل در لیگ برتر بوده و یکی از تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر بشمار می آمد. در خیلی از بازی ها که یک پای آن مس رفسنجان بود؛ شاهد دیدار جذابی بودیم. همین طور تیم امیر قلعه نویی. با اینکه 7 امتیاز از گل گهر کسر و نتیجه سه بازی این تیم پاک و 3-0 به سود حریفان شد؛ گل گهر 37 گل زده برای خود ثبت کرد و این بدین معنی بود که معدل گل زده این تیم در هر بازی بیش از یک گل بود.

نتیجه مصاف امشب به طور حتم برای محمد ربیعی و امیر قلعه نویی مهم است اما برای فوتبال تقاوتی نمی کند که کدام تیم برنده شود و خرسند از سبک بازی ای خواهد شد که دو تیم به نمایش می گذارند. اینکه در جریان بازی حملات متعددی را روی دروازه هم خلق می کنند و احتمالا گل های متعددی به ثمر می رسد. این حلقه مفقوده فوتبال باشگاهی است. حلقه ای که موجب شده تا دهه ها در فوتبال باشگاهی آسیا روی سکو نرویم.

فوتبال تهاجمی و قدرت ریسک است که یک تیم را به جاهای بزرگ می رساند اما به خوبی می دانیم موفقیت در فوتبال تدافعی محدود است و متاسفانه نتیجه گرا شدن فوتبال که حاصل نیمکت های لرزان لیگ برتر است خیلی از مربیان را مجبور به ارائه فوتبال تدافعی کرده یا همان تاکتیک دفاع و ضد حمله؛ اما محمد ربیعی و امیر قلعه نویی نشان دادند به زیبایی های فوتبال بیشتر فکر می کنند و نسبت به تماشاگران ادای دین بیشتری دارند. فوتبال تهاجمی بود که مس رفسنجان را در یک پروسه چند ساله کوتاه از لیگ یک به لیگ برتر رساند و موجب شد این تیم در لیگ برتر هم تبدیل به تیم قابل احترامی شود و طبیعی است که محمد ربیعی این سیر را دنبال کند و از سویی امیر قلعه نویی همواره به دلیل حضور در تیم های بزرگ و مدعی تنها یک روش برای بازی برگزیده است. فوتبال رو به جلو.

در مسابقه‌ای که این تفکر همراه باشد برنده فوتبال است.

دیدگاه‌ها