کد خبر : 1838989 | 27 مرداد 1401 ساعت 15:37 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش مارکا؛

رئال بدون پیراهن؛ معضل عجیب برای بازی با سلتا!

رئال مادرید در بازی یک‌شنبه شب برابر سلتا باید از پیراهن سوم خود استفاده کند. پیراهنی که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.

رئال بدون پیراهن؛ معضل عجیب برای بازی با سلتا!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته دوم لالیگا باید در زمین سلتاویگو به میدان برود. پس از پیروزی در هفته نخست برابر آلمریا، رئال مادرید دومین پیروزی را می‌خواهد و در سال‌های اخیر نیز از بازی در زمین سلتا خاطرات خوبی دارد.

1735401

رئال مادرید قرار بود با پیراهن دوم خود به رنگ بنفش در این بازی به میدان برود ولی به دلیل نزدیک بودن به رنگ پیراهن اول باشگاه سلتا(آبی رنگ)، لالیگا با این مساله مخالفت کرد. رئال طبق قوانین لالیگا نمی‌تواند با پیراهن اول خود در زمین حاضر شود و باید از پیراهن سوم خود استفاده کند.

1735775

مشکل اینجاست که این پیراهن به‌طور رسمی معرفی نشده و شرکت آدیداس هنوز پیراهن سوم را عرضه نکرده است. قرار بود پیراهن سوم رئال به رنگ مشکی دیرتر تولید شود اما آدیداس حالا مجبور است تا قبل از یک‌شنبه، پیراهن سوم را به رئال تحویل دهد. رئال در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت، با پیراهن اول خود به میدان رفت. در بازی برابر آلمریا از پیراهن دوم خود استفاده کرد و حالا در بازی سوم فصل برابر سلتا، باید پیراهن سوم خود را بپوشد.

دیدگاه‌ها