کد خبر : 1838998 | 27 مرداد 1401 ساعت 17:12 | 20.6K بازدید | 32 دیدگاه

لوکادیا آماده باشد استفاده میکنیم؛

کریم باقری: این بازی مثل چلسی - تاتنهام است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی، لوکادیا در بازی فردا مقابل فولاد بازی خواهد کرد.

کریم باقری: این بازی مثل چلسی - تاتنهام است

به گزارش ورزش سه، با توجه به محرومیت یحیی گل‌محمدی در هفته دوم لیگ برتر، کریم باقری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حاضر شد و در خصوص این دیدار گفت: فردا بازی خیلی سختی با فولاد داریم. در چند روز اخیر‌ تمرینات خیلی خوبی داشتیم و خودمان را برای بازی سخت پیش رو آماده کردیم. سه امتیاز این بازی برای ما ارزشمند است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با حضور تماشاگران در این مسابقه پیروز بشویم.

باقری در پاسخ به اینکه یورگن لوکادیا در مسابقه فردا حضور خواهد داشت یا خیر گفت: این بازیکن تازه آمده و امروز هم با ما تمرین می‌کند و اگر شرایط بدنی خوبی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این مسئله به تشخیص آقای گل‌محمدی است و ایشان باید تصمیم بگیرند از این بازیکن استفاده کنند یا خیر.

مربی پرسپولیس درباره حاشیه هایی که بین کادرفنی پرسپولیس و فولاد در‌ بازی های قبل وجود داشته عنوان کرد: کادرفنی فولاد از آقای نکونام تا آقای هاشمی نسب و بقیه دوستان همه از دوستان خوب ما هستند و با يکديگر بازی کرده‌ایم. همه تیم ها تحت فشار و به دنبال نتیجه خوب هستند و این اتفاقات طبیعی است؛ در فوتبال روز دنیا هم چنین مسائلی پیش می‌آید و در بازی چلسی و تاتنهام هم نمونه آن را دیدیم اما در کشور ما این موضوعات بیشتر است و کادرفنی تیم ها بیشتر اختلاف پیدا می‌کنند اما امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از طرف دو تیم باشیم و تماشاگرانی که به استادیوم می‌آید از بازی لذت ببرند.‌ ما هم به نوبه خودمان تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در خصوص شایعه جذب مهاجم دوم و مطرح شدن نام دیاباته گفت: این اسامی در روزنامه ها و سایت ها ردوبدل می‌شود؛ باشگاه لوکادیا را جذب کرده و اجازه بدهید در جذب مهاجم دوم هم کارشان را به نحو احسن انجام بدهند و به دور از حواشی و با خیال راحت گزینه ای مناسب برای پرسپولیس انتخاب بکنند که به درد تیم بخورد.

1726513

باقری درباره شرایط محرومان و مصدومان پرسپولیس برای بازی فردا توضیح داد: به جز حامد پاکدل که تازه از مصدومیت برگشته تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درباره ITC مرتضی پورعلی‌گنجی عنوان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه از طریق باشگاه چینی این بازیکن اقدام کرده و دو بار هم نامه داده اما جواب نداده‌اند و باشگاه به صورت مستقیم با فیفا نامه‌نگاری کرده تا این کار سریع تر انجام شود.

باقری در واکنش به اینکه اسکوچیچ اصرار به حضور او در کادرفنی تیم ملی دارد گفت: ایشان لطف دارند اما همانطور که گفتم من دیگر قراردادی با فدراسیون ندارم و بحث حضور من در دو تیم هم مطرح شد. تا الان هیچ صحبتی با آقای اسکوچیچ و فدراسیون نداشتم؛ باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

او در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد در جام جهانی تیم ملی را همراهی کند گفت: من اطلاع دقیقی از این مسائل ندارم.

باقری در واکنش به اینکه بین تیم ملی و پرسپولیس کدام یک را انتخاب خواهد کرد گفت: من قبلا گفته‌ام با پرسپولیس هستم.

مربی پرسپولیس درباره تقابل با شاگردان سابق خودشان در بازی فردا عنوان کرد: این بازیکنان شاگرد نیستند و دوستان ما هستند؛ مسلما در همه باشگاه ها این اتفاقات رخ می‌دهد و بازیکنانی بین تیم ها ردوبدل می‌شوند. در‌ حال حاضر هم چند بازیکن ما در فولاد هستند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌‌کنم و امیدوارم در تیم‌شان بهترین بازی ها را داشته باشند. قطعا این بازیکنان مقابل ما با انگیزه بالایی بازی می‌کنند و می‌خواهند توانایی هایشان را نشان بدهند.

دیدگاه‌ها