کد خبر : 1839003 | 27 مرداد 1401 ساعت 17:32 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دریافتی ما را از تبلیغات محیطی مشخص کنید

درخواست باشگاه هوادار؛ درآمد ما را شفاف کنید!

باشگاه هوادار از طریق مدیر رسانه‌ای خود به موضوع تبلیغات محیطی و شفاف نبودن آن اعتراض کرد.

درخواست باشگاه هوادار؛ درآمد ما را شفاف کنید!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشست خبری پیش از مسابقه هوادار و نفت مسجد سلیمان برگزار شد. پیش از شروع صحبت‌های ساکت الهامی، میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار در مورد تبلیغات محیطی صحبت کرد و از جانب این باشگاه اعتراض کرد.

فاندر در ابتدا گفت: در چند ماه گذشته نامه‌نگاری‌های متعددی از طرف باشگاه هوادار درباره تبلیغات محیطی صورت گرفته است. متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های زیادی که صورت گرفته، به آنها پاسخ داده نشده تا به امروز که دوستان به آن نامه پاسخ دادند که البته پاسخ نامه ما نبود! صورت جلسه‌ای را به دست ما رساندند که ما خودمان در جریان آن بودیم و می‌دانیم در جلسه مدیر عاملان باشگاه‌های لیگ برتر پیش از آغاز فصل رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری چه چیز‌هایی امضا شده است. موضوع استقلال و پرسپولیس بود و قرار بود حق بقیه باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی مشخص شود.

مدیر رسانه هوادار ادامه داد: دغدغه ابتدایی ما اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه خودمان در همه دیدارهایی که در طول فصل میزبان هستیم؛ بوده است که به هر ترتیبی و تا این لحظه به آن پاسخ واضحی داده نشده؛ اما صورت جلسه امضا شده مبنی بر این بود که ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عایدی باشگاه هوادار از دیدار برابر استقلال و پرسپولیس باشد و اگر چه خیلی موافق این موضوع نبودیم اما بنا بر رای اکثریت و احترامی که گذاشته شد قرار شد ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون در دیدار برابر استقلال و همین عدد در دیدار برابر پرسپولیس عایدی باشگاه هوادار در دیدار‌هایی که میزبان است؛ باشد. این صورت جلسه امضا شد اما در ادامه ۱۳ باشگاه و دیدارهای ديگر بودند که باید تکلیف آنها مشخص می‌شد. باشگاه ما سیاست‌های مالی شفافی دارد و فقط از سازمان لیگ تقاضا داریم که شفاف باشد تا بتوانیم در پرداختی‌ها و دریافتی‌های‌مان یک نظمی ایجاد کنیم. موضوعاتی مثل اینکه چقدر عایدی ما از آن ۱۳ باشگاه و ۱۳ بازی است که میزبان خواهیم بود. این موضوعاتی است که ما از آقای بهمنی، جمشیدی و وهابی و از دیگر دوستان انتظار داریم که این اتفاق رخ دهد تا بدانیم به چه صورت خواهد بود.

او در پایان در خصوص اعتراض باشگاه‌شان به تبلیغات محیطی گفت: دوستان گفتند این ۱۳ بازی پیش نیازش این است که ببینیم شما در پایان چه رتبه‌ای کسب خواهید کرد و اگر سوم شوید یک مقدار یا اگر ششم یا نهم شويد مقدار دیگری خواهد بود اما باید همین مقدار هم شفاف‌سازی و مشخص شود. شاید برای بچه‌های ما انگیزه‌ای شد تا در نهایت بتوانیم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم. این شفافیت را ما انتظار داریم که اتفاق بیفتد. بچه‌های سازمان لیگ از بچه‌هایی که اینجا هستند تا افرادی که در راس هستند، بسیار زحمت می‌کشند. اینجا جایی است که ما تمام امورات‌مان را پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم که این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها