کد خبر : 1839005 | 27 مرداد 1401 ساعت 17:18 | 16.4K بازدید | 5 دیدگاه

یا 30 میلیون یورو یا هیچ

اولین پیشنهاد چلسی برای اوبامیانگ رد شد

چلسی امروز پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ ارائه کرد که بلافاصله توسط بارسلونا رد شد.

اولین پیشنهاد چلسی برای اوبامیانگ رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. مهاجم گابنی با انتقالی آزاد به این تیم ملحق شد؛ درخشش اوبامیانگ در نیم فصل دوم سال گذشته کمک قابل توجهی به بارسلونا برای رسیدن به مقام دوم لالیگا کرد. 

1736307

در واقع اگرچه اوبامیانگ کمتر از 6 ماه در رختکن تیم حضور داشت، اما او فصل 2021–2022 را به‌عنوان بهترین گلزن بارسلونا به پایان رساند. با پیوستن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به جمع بازیکنان بارسا، به نظر دیگر این ستاره آفریقایی انتخاب اول ژاوی برای خط حمله نیست و او احتمالا بسیاری از مسابقات فصل پیش رو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. او دو پیشنهاد از چلسی و منچستریونایتد دارد و ترجیح می دهد درصورت جدایی از بارسا راهی چلسی شود.

طبق ادعای تلگراف، اولین پیشنهاد چلسی برای اوبامیانگ 20 میلیون یورو بود که توسط بارسلونا رد شد. باشگاه کاتالان اعلام کرده است که اوبامیانگ را تنها با 30 میلیون یورو واگذار خواهد کرد. در حال حاضر چلسی تمایلی ندارد تا این رقم را برای اوبامیانگ بپردازد.

1735518

ستاره گابنی سخت مورد علاقه ژاوی قرار دارد ولی این مربی می داند که اوبامیانگ حضور در ترکیب ثابت چلسی را به نیمکت نشینی در بارسا ترجیح می دهد و به همین دلیل قبول کرده که در صورت رسیدن پیشنهادی 30 میلیون یورویی، اوبامیانگ از بارسا جدا شود. 13 روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و چلسی اگر اوبامیانگ را می خواهد، باید مبلغ درخواستی بارسلونا را قبول کند.

دیدگاه‌ها