کد خبر : 1839078 | 27 مرداد 1401 ساعت 23:06 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره فرانسوی، زوج مهدی قایدی شد

یامگا گل هم نزند، پاس گل می‌دهد!

مهاجم فرانسوی استقلال با یک پاس گل زیبا مقابل ملوان توانست عملکرد خوب خود را تکمیل کند.

یامگا گل هم نزند، پاس گل می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و نقش زیادی در قهرمانی تیمش داشت. این هافبک فرانسوی پارسال بهترین گلزن آبی ها لقب گرفت و امید زیادی دارد تا امسال نیز نامش در بین برترین گلزنان لیگ قرار بگیرد.

نکته قابل توجه تاثیرگذاری ویژه یامگا در ترکیب استقلال است. او در مصاف امروز تیمش مقابل ملوان انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه حریف و ثبت اولین گل فصل خود داشت اما یامگا از آنجایی که نشان داده خودخواهی خاصی در سبک فوتبالش ندارد، با ارسال پاس برای مهدی قایدی استقلال را صاحب گل دوم کرد.

1736493

یامگا در صحنه گل دوم استقلال می توانست با زدن سر توپ یا شوتزنی از زاویه بسته خودش برای گلزنی اقدام کند اما وقتی مهدی قایدی را در آستانه دروازه دید تصمیم گرفت با یک پاس سر ضرب توپ را برای هم تیمی خود مهیا کند تا ضمن باز شدن دروازه اینبار نام او در لیست پاسور های هفته دوم به ثبت برسد.

بدون شک تاثیرگذاری یامگا و کیفیت فوتبال او به ساپینتو هم ثابت شده وبه همین خاطر است که او یکی از مهره های کلیدی و ثابت خط حمله استقلال به شمار می رود. با این تفاسیر در آینده نیز بیشتر از یامگا خواهیم شنید و از نمایش های خوب او لذت خواهیم برد.

1736492

دیدگاه‌ها