کد خبر : 1839093 | 28 مرداد 1401 ساعت 00:12 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم 4 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم

آذرباد: توپ داخل محوطه به دست سهرابیان خورد

هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده تا 4 امتیاز را در شروع مسابقات از دست بدهند.

آذرباد: توپ داخل محوطه به دست سهرابیان خورد

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد بعد از تساوی بدون گل مس رفسنجان مقابل گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی بیان کرد: متاسفانه بازی مساوی شد. ما موقعیت های بسیار زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. تیم گل گهر تیم بزرگ و خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. تیم خوبی هستند اما امروز حق ما بود که 3 امتیاز را بگیریم. متاسفانه نشد و انشاالله در آینده جبران کنیم.

او درباره موقعیتی که در ثانیه های پایانی خودش از دست داد و فروزان توپ فوق العاده ای را گرفت، تاکید کرد: به غیر از این هم موقعیت های دیگری داشتیم. روند ما خوب است و امیدوارم در بازی های آینده از موقعیت ها، خوب استفاده کنیم و امتیازات کامل را جمع کنیم.

هافبک مس درباره اعتراض اعضای تیمش به یک صحنه در محوطه جریمه گل گهر گفت: احساس می کنم توپ به دست آرمین سهرابیان خورد و باید ببینیم کارشناسان چه می گویند.

آذرباد درباره از دست رفتن 4 امتیاز برای مس در دو هفته ابتدایی افزود: هفته قبل کارشناسان هم گفتند گلی که خوردیم آفساید بود و گلی که زدیم آفساید نبود. همین امتیازات آخر فصل تاثیرگذار است. امروز هم تیم ما خوب بازی کرد و روندمان خوب است. امیدوارم جبران کنیم و فقط همین را می توانم بگویم.

دیدگاه‌ها