کد خبر : 1839109 | 28 مرداد 1401 ساعت 01:53 | 32.9K بازدید | 3 دیدگاه

دو واکنش سرنوشت‌ساز در دو بازی گل‌گهر؛

شادی فروزان از شیرجه امتیازآور در دربی(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر در آخرین لحظه دیدار برابر مس رفسنجان یک واکنش نجات‌بخش داشت.

شادی فروزان از شیرجه امتیازآور در دربی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از برتری هفته اول مقابل تراکتور تبریز که موجب شد شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد، در دومین مسابقه کار سختی در رفسنجان داشت، اما آنها توانستند در تقابل با شاگردان محمد ربیعی شکست‌ناپذیر بمانند و دروازه خود را تا لحظه آخر بسته نگه دارند.

در شرایطی که مس رفسنجان در زمین خود بازی هجومی‌تری نسبت به گل‌گهر ارائه داده بود و سعی در کسب اولین برد فصل داشت، یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های این تیم در آخرین لحظه مسابقه رقم خورد که علی‌رغم نیم‌خیز شدن رفسنجانی‌ها برای شادی گل، محسن فروزان با یک سیو نجات‌بخش موجب افسوس آنها شد.

1736549

فروزان که در نخستین بازی فصل مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت و در زمان دو بر یک پیش بودن گل‌گهر از حریف خود، یک سیو تماشایی داشت، پنج‌شنبه شب هم در ورزشگاه رفسنجان یک عکس‌العمل مناسب در آخرین لحظه مسابقه داشت و کاری کرد تا دربی فوتبال کرمان با تساوی به پایان برسد.

در آخرین ثانیه این دیدار توپ ارسالی حسن جعفری از جناح راست زمین و ضربه سر امید لطیفی در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر سیرجان بود که محسن فروزان با یک شیرجه بلند توپ را از روی خط دفع کرد تا نخستین کلین‌شیت فصل را داشته باشد و منجر به کسب یک امتیاز برای گل‌گهر شود.

1736552

دیدگاه‌ها