کد خبر : 1839124 | 28 مرداد 1401 ساعت 09:16 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

خداحافظی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در سن ۴۱ سالگی با ورزش حرفه ای خداحافظی کرد.

خداحافظی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، محمد رضایی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه ایران پس از پایان بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب مدال نقره تیمی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از شمشیربازی خداحافظی کرد. 

رضایی نوشت: اینجانب محمد رضایی از سن ۱۷ سالگی افتخار  پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و روی پیست جنگیدم. چه شکست‌هایی برایم تجربه شد و درس زندگی به من آموخت و چه پیروزی‌هایی که برای خودم شیرین و خاطره انگیز بود اما از طرف دیگران خیلی زود فراموش شدند. 

من افتخار کسب مدال قهرمانی آسیا در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مدال تیمی بازی‌های آسیایی، صعود به جدول ۱۶ نفره قهرمانی جهان در روسیه، کسب عنوان دوازدهم مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان اپه برای نخستین‌بار، کسب مدال برنز انفرادی جایزه بزرگ کویت، پنج مدال تیمی قهرمانی آسیا، طلای انفرادی جام جهانی شیراز، نقره جام جهانی کیش، دو نقره افرادی مسابقات ناس اسپورت دوبی، برنز انفرادی کشورهای اسلامی، برنز انفرادی غرب آسیا و هم اکنون با افتخار مدال نقره تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی و حدود ۵۰ مدال متعدد دیگر قهرمانی کشور و بین المللی را داشته‌ام‌.

تمام این موفقیت‌ها را در این سال‌ها مدیون زحمات مربیان خوب و با اخلاقم استاد کیومرث طلوعی، آقایان فرهاد رضایی، قدرت اله رضایی، سیامک فیض عسگری، علی یعقوبیان، والری دیموف، الکساندر، یوگنی بیرکوف، ساکو عیوضیان، شوکت و مهدی فرجی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که به من در این سال‌ها کمک کردند و تجربیات خودشان را بدون قید و شرط در اختیارم گذاشتند. امیدوارم با نتایجم توانسته باشم دل آن‌ها را شاد و گوشه‌ای از زحمات‌شان را جبران کنم. 

از همسر خوب و عزیزم که در این ۵ سال اخیر من را در تمام مراحل زندگی یاری کرد و در مشکلات و سختی‌ها در کنارم بود و به من انگیزه می داد تا در مسابقات بهتر ظاهر شوم، صمیمانه تشکر می کنم و این مدال ارزشمند را به پاس زحمات بی حد و مرزش تقدیم او می کنم.
از آقای باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی و محسن وحدانی تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتمادشان به من را با نتیجه ای که گرفتم، داده باشم. هم اکنون در سن ۴۱ سالگی با افتخار از دنیای شمشیربازی خداحافظی می کنم و برای جامعه شمشیربازی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. 

دیدگاه‌ها