کد خبر : 1839125 | 28 مرداد 1401 ساعت 09:22 | 28.3K بازدید | 15 دیدگاه

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک:

قلدری بارسا و آزار دادن برایثویت شرم‌آور است

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک با انتقاد از رفتار بارسا با مارتین برایثویت از باشگاه کاتالان خواست از «قلدری کردن» دست برداشته و بازیکن دانمارکی را آزار ندهند.

قلدری بارسا و آزار دادن برایثویت شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت، مهاجم باتجربه دانمارکی، در نیمه راه قرارداد چهار ساله‌اش با بارسلونا به سر می‌برد ولی این باشگاه تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارد و بر اساس گزارش‌ها در تلاش است برایثویت را به هر روش ممکن برای جدایی تحت فشار بگذارد.

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک از این رفتار باشگاه بارسلونا انتقاد کرد. میشائیل سال هانسن این رفتار را «قلدری کردن» توصیف کرد و به بارسا توصیه کرد از آزار دادن برایثویت دست بردارد.

1736566

بارسلونا مهاجم دانمارکی را در فوریه 2020 از لگانس خرید و با تلاش زیاد موفق شد از لالیگا مجوزی اضطراری دریافت کند تا او را راهی نوکمپ کند. بارسلونا در آن زمان قراردادی چهارساله با برایثویت امضا کرد. اما حالا که دو سال از آن روزها می‌گذرد ژاوی به مدیریت بارسا اطلاع داده که مهاجم دانمارکی جایی در برنامه‌هایش ندارد و باشگاه که به دنبال کاهش میزان دستمزدهای پرداختی است تلاش می‌کند به هر شکل ممکن او را به خروج از باشگاه راضی کند.

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک با حمایت از برایثویت گفت:" رفتاری که با مارتین می‌شود واقعا غیر قابل قبول است. این رفتار را می‌توان به عنوان قلدری کردن و آزار توصیف کرد. اینکه بارسلونا چطور تلاش می‌کند قرارداد او را به زور فسخ کند و یک فوتبالیست را بی‌کار کند واقعا شرم‌آور است.

بازیکنی که وقتی باشگاه تحت فشار بود به کمک‌شان آمد حالا با این وضع شرم‌آور روبرو است. کمی جوانمردی هم بد نیست. قرارداد، قرارداد است و بارسلونا و مارتین تا دو سال دیگر قرارداد دارند. مارتین باید به نوبه خود به این قرارداد وفادار باشد و باشگاه بارسا هم همینطور".

دیدگاه‌ها