کد خبر : 1839136 | 28 مرداد 1401 ساعت 10:54 | 35.7K بازدید | 8 دیدگاه

متوقف کردن او کار راحتی نیست؛

تمجید ویژه کاپیتان لهستان از میلاد عبادی‌پور

بارتوش کورک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان تمجید ویژه‌ای از میلاد عبادی‌پور انجام داد.

تمجید ویژه کاپیتان لهستان از میلاد عبادی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رقابت‌های جام واگنر به طور رسمی آغاز شد. در مسابقه اول آرژانتین، صربستان را شکست داد. در دیدار دوم هم این تیم میزبان یعنی لهستان بود که موفق شد به راحتی و در سه ست پیاپی ایران را شکست دهد.

بارتوش کورک پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در رقابت‌های جام واگنر اظهار داشت: بازی مقابل ایران همواره دشوار است. خوشحالیم که خودمان را مقابل یکی از بهترین تیم‌ها و در خانه خودمان امتحان کردیم. امروز بهتر بودیم. باید بگویم که این فقط یک بازی دوستانه بود. مسابقات اصلی به زودی برگزار خواهد شد. چیزی تا رقابت‌های قهرمانی جهان باقی نمانده است. فکر می‌کنم هر دو تیم از این مسابقات بیشتر برای آماده‌سازی پیکارهای قهرمانی جهان استفاده می‌کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان در ادامه گفت: طبیعی است که هر دو تیم در فرم طبیعی خود نباشند. این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. هدف این نیست که در جام واگنر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند، بلکه هدف تیم‌ها این است که در قهرمانی جهان بهترین باشند. این هدفی است که کادر فنی ایران و لهستان دنبال می‌کنند. خوشحالیم که بردیم اما می‌دانیم که قهرمانی جهان در پیش است.

کورک درمورد مسابقات قهرمانی جهان، هم گفت: در سال‌های اخیر بسیار سخت است که پیش‌بینی کنیم چه تیمی قهرمان جهان می‌شود؛ شاید فرانسه، شاید هم تیمی دیگر. من فکر می‌کنم که این مسابقات دشوار خواهد بود و تیم‌های زیادی از جمله ایران و لهستان برای مدال خواهند جنگید. امیدوارم هواداران بهترین نمایش ممکن را ببینند. بهترین‌ها را برای تیم های ایران و لهستان آرزو می‌کنم.
فکر می‌کنم میلاد بهتر از بقیه است. هر وقت با ایران بازی داریم برای مقابله با میلاد آماده می‌شویم. متوقف کردن چنین بازیکنی اصلاً کار راحتی نیست.

دیدگاه‌ها