کد خبر : 1839159 | 28 مرداد 1401 ساعت 13:26 | 13.7K بازدید | 5 دیدگاه

سایه لیورپول، علت تمدید نکردن بن‌ناصر با میلان

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند علت اینکه اسماعیل بن‌ناصر، ستاره الجزایری میلان، پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده مذاکرات لیورپول با این هافبک بوده است.

سایه لیورپول، علت تمدید نکردن بن‌ناصر با میلان

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل بن‌ناصر، هافبک الجزایری میلان، سال چهارم قراردادش با روسونری را سپری می‌کند و میلان امسال تابستان چند بار تلاش کرد تا او را به تمدید قراردادش راضی کند. تلاش‌هایی که تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.

قرارداد بن‌ناصر با میلان در سال 2024 به پایان می‌رسد. دستمزد فعلی او 1.7 میلیون یورو در سال گزارش شده و کالچیو مرکاتو می‌گوید این ستاره الجزایری اخیرا پیشنهاد میلان برای افزایش دستمزد او به 3 میلیون یورو در سال را رد کرده است.

1736642

رسانه‌ها در ایتالیا می‌گویند بن‌ناصر به این علت به همه پیشنهادهای میلان جواب منفی داده که از ابراز تمایل لیورپول باخبر است. بن‌ناصر پیش از این از طریق مدیر برنامه‌هایش به میلان خبر داده بود که خواهان افزایش دو برابری دستمزدش است. میلان با این درخواست موافقت کرده ولی مذاکرات لیورپول با بن‌ناصر این هافبک 24ساله را برای تمدید با میلان مردد کرده است.

کوریره دلو اسپورت می‌گوید در همین حال مذاکرات میلان با مدیر برنامه‌های بن‌ناصر ادامه دارد چرا که روسونری مایل به از دست دادن او نیست. پائولو مالدینی به طور ویژه به حفظ هافبک الجزایری اصرار دارد و با توجه به جدا شدن فرانک کسیه و انتقال او به بارسلونا معتقد است که حضور بن‌ناصر برای خط میانی میلان الزامی است.

دیدگاه‌ها