کد خبر : 1839162 | 28 مرداد 1401 ساعت 13:46 | 24.3K بازدید | 14 دیدگاه

وقت خوبی برای بازی با آن‌ها نیست؛

کلوپ: کاش یونایتد هفته قبل 0-5 پیروز می‌شد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، علاقه‌ای به تقابل با منچستریونایتد در این مقطع ندارد.

کلوپ: کاش یونایتد هفته قبل 0-5 پیروز می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچستریونایتد در شرایطی دوشنبه شب به مصاف هم می‌روند که هیچ کدام شروع خوبی نداشته‌اند. مرسی سایدی‌ها فقط دو امتیاز دارند و شیاطین سرخ در هر دو هفته ابتدایی مغلوب شده‌اند. با توجه به شکست 0-4 یونایتد برابر برنتفورد در هفته گذشته، یورگن کلوپ مدعی شد این مقطع، زمان خوبی برای تقابل با این تیم در لیگ برتر نبوده است.

یورگن کلوپ گفت: "ما برای بازی با یونایتد در پیش فصل آماده نبودیم و اشتباهاتی در زمین مرتکب شدیم که حریف از آنها واقعا خوب استفاده کرد. منچستریونایتد کیفیت فوق‌العاده‌ای در خط حمله دارد و آنتونی مارسیال بازیکنی تکنیکی و سریع است. من ترجیح می دادم بعد از یک پیروزی 5-0 برای یونایتد با آنها بازی کنم، اما در حال حاضر شرایط به این شکل است. تمام دنیا این مسابقه را تماشا خواهند کرد و باید ببینیم این دو تیم نامدار و بزرگ چگونه شرایط فعلی را مدیریت می‌کنند.

1736647

بعد از شکست برابر برنتفورد، هفته خوبی برای یونایتد رقم نخورد. البته شما فراموش می‌کنید که برنتفورد نیز چقدر تیم باکیفیتی است. می دانم گل‌هایی که سال گذشته به ثمر رساندیم به این فصل کمکی نمی کند. آن شکست احتمالا به یونایتد کمک می کند تا انگیزه بیشتری داشته باشد و البته اوضاع در شرایط فعلی کاملا متفاوت است. زمانی که به لیورپول پیوستم، بعد از تنها یک روز نسبت به تیم احساس مسئولیت کردم. خیلی مسائل از آن زمان تغییر کرده، اما وقتی مجبور به بازسازی و تغییر بسیاری از موارد شوید، شرایط آسان پیش نمی‌رود."

داروین نونیز، ستاره جدید لیورپول هفته گذشته با رفتاری خشن و زدن ضربه سر به صورت مدافع پالاس از زمین اخراج شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. کلوپ در مورد شرایط داروین نونیز گفت: "این یک فرصت است. نونیز بعد از مصدومیت جزئی تازه روز یکشنبه به تمرینات تیمی بازگشت. ناتان فیلیپس نمایش بسیار خوبی را مقابل پالاس انجام داد، او در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد و این یک فرصت بزرگ است. من با داروین نونیز صحبت کردم و او واقعا به خاطر رفتاری که نشان داد، ناامید است. او به خوبی متوجه شده که نباید چنین اتفاقی رخ می داد. ما در گذشته چنین شرایطی را نداشتیم و من در در مورد چنین صحبت‌هایی چندان ماهر نیستم، اما داروین نونیز عذرخواهی کرد و در حال حاضر اوضاع مساعد است."

نتایج لیورپول در فصل جدید چندان خوب نبوده و آنها در دو هفته فقط دو امتیاز کسب کرده‌اند. کلوپ در ادامه گفت: "البته که ما از این شروع خوشحال نیستیم، اما چند مسئله نیز رضایت ما را فراهم کرده است. منچستریونایتد می‌تواند در این دیدار هیچ چیز یا همه چیز را تغییر دهد، بنابراین روند آماده‌سازی دشوار خواهد بود. در دیدار برابر سیتی واقعا خوب و مقابل فولام واقعا بد بودیم. در بازی با پالاس هم نمایش خوبی داشتیم، اما شرایط به خاطر کارت قرمز نونیز خاص بود. ما با 10 نفر آنها را در همه نقاط زمیت تحت فشار قرار دادیم که این کار خیلی سختی است و این عملکرد مورد پسند من قرار گرفت."

1730694

دیدگاه‌ها