کد خبر : 1839206 | 28 مرداد 1401 ساعت 18:38 | 40.8K بازدید | 30 دیدگاه

گزارش مارکا

خبر بد لالیگا به بارسلونا؛ استفاده از اهرم مالی ممنوع!

بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.

خبر بد لالیگا به بارسلونا؛ استفاده از اهرم مالی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس نمی‌تواند عملکرد مدیران بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را زیر سوال ببرد. بدون‌شک بارسا تا به اینجا با جذب روبرت لواندفسکی، رافینیا، ژول کُنده، فرانک کسیه، پابلو توره و آندریاس کریستنسن، توانسته کار بزرگی انجام دهد؛ ضمن اینکه قرارداد عثمان دمبله و سرجی روبرتو نیز تمدید شد. با این حال و به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات، بارسا هنوز کارهای انجام نشده زیادی دارد. بارسلونا هنوز تیم نهایی خود برای فصل 23-2022 را نبسته و زمان زیادی هم برای این کار ندارد. بارسلونا هنوز نتوانسته نام ژول کُنده را در فهرست خود ثبت کند و برای جذب مارکوس آلونسو و یک دفاع راست نیز کار دشواری پیش رو دارد.

1734009

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، برای خریدهای جدید تاکنون از چهار اهرم مالی استفاده کرده است. فروش 25 درصد از حق پخش بازی های بارسا در دو مرحله و سپس فروش نیمی از بارسا استودیو به باشگاه کاتالان اجازه داده تا در بازار نقل و انتقالات بیشترین فعالیت را داشته باشد اما طبق ادعای مارکا، لالیگا به این باشگاه هشدار داده است که دیگر حق استفاده از اهرم مالی پنجم را ندارد و برای ثبت قرارداد ژول کُنده، یا باید بازیکنان خود را بفروشد یا دستمزدها را کاهش دهد.

1721598

 لالیگا در پاندمی کرونا به باشگاه های اسپانیایی اجازه داد تا با فروش بخشی از دارایی های خود، بتوانند مجوز خرید بازیکن را کسب کنند و بارسلونا نیز از این قانون به بهترین شکل استفاده کرد ولی دیگر نمی تواند از اهرم مالی پنجم استفاده کند. به فاصله 12 روز تا پایان نقل و انتقالات، بارسلونا باید روند فروش بازیکنانی که در فهرست خروجی قرار دارند را سرعت بدهد یا اینکه مذاکره برای کاهش دستمزد کاپیتان های خود را از سر بگیرد.

دیدگاه‌ها