کد خبر : 1839217 | 28 مرداد 1401 ساعت 19:38 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

باید بهترین تیم را داشته باشیم

توخل: جذب اوبامیانگ؟ هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.

توخل: جذب اوبامیانگ؟ هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شروع تقریبا خوبی در فصل جدید داشته و توانسته از دو بازی اول خود چهار امتیاز کسب کند. چلسی در هفته اول لیگ برتر در زمین اورتون با یک گل پیروز شد و هفته گذشته نیز در یک بازی جذاب برابر تاتنهام به تساوی 2-2 دست یافت. چلسی تا دقیقه پایانی 2-1 پیش بود ولی گل تساوی را دریافت کرد.

1736724

آبی ها یکشنبه در زمین لیدز به میدان خواهند رفت. توماس توخل، سرمربی چلسی، در نشست خبری این بازی گفت:« بازی پرتنش و نزدیکی خواهد بود. لیدز از حمایت هوادارانش برخوردار است و حریفانش را نیز به شدت پرس می کند. از بازی فصل گذشته در زمین لیدز خاطره خوبی داریم. تیم بهتر زمین بودیم و هرچند اخراج بازیکن لیدز به ما کمک کرد ولی در آن بازی از هر حیث عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم.»

توخل در مورد مصدومیت انگولو کانته گفت:« چند هفته با ما نخواهد بود و این خبر خوبی نیست. از مصدومیت کانته ناراحتم چون او در فرم خوبی بود. امیدوارم زودتر شرایط بازی را به دست بیاورد.»

1735518

جذب بازیکن جدید:« هنوز تا پایان نقل و انتقالات زمان داریم و هیچ چیز غیرممکن نیست. فعلا اما روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز کرده ام. از بازیکن خاصی نمی توانم نام ببرم.»

 درگیری بین توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در جریان بازی هفته گذشته بازتاب جهانی زیادی داشت و حتی به سوژه شوخی در شبکه های اجتماعی نیز تبدیل شده است. توخل در این رابطه گفت:« بله، این شوخی ها را دیده‌ام و در رختکن به آنها می خندیم. در جریان بازی شور و هیجان بالاست و از این اتفاقات ممکن است رخ بدهد. البته این موضوع نباید بیش از این بزرگ شود. من موفقیت چلسی را می خواستم و کونته هم موفقیت تاتنهام را و در فوتبال گاهی از این مسائل پیش می آید.»

1735652

توخل در مورد احتمال جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، گفت:« من به نام هیچ بازیکنی اشاره نمی کنم ولی فصلی طولانی و فشرده در پیش است و هرچه سطح رقابت در تیم بالاتر باشد، به سود تیم خواهد بود. من یک تیم خوب و کامل در اختیار دارم که می تواند با تیم های بزرگ رقابت کند ولی همیشه از داشتن بازیکنان بزرگ و باکیفیت استقبال می کنم. امیدوارم در فصلی که ممکن است 60 بازی انجام دهیم، بهترین تیم ممکن را داشته باشیم.»

توقف خانگی برابر تاتنهام:« خیلی خوب بودیم و تحت تاثیر بازی تیمم قرار گرفتم. در مورد اتفاقات آن بازی بارها صحبت شده و فکر می کنم شایسته برد بودیم. آمار و ارقام نیز به سود ما بود و فقط در تعداد گل زده برابر بودیم. دربی خوبی بود و مشخص نیست که بازی در چنین سطح بالایی بازهم تکرار شود.»

دیدگاه‌ها