کد خبر : 1839236 | 28 مرداد 1401 ساعت 20:55 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

نگرانی ژاوی؛ ابهام در ثبت قرارداد خرید جدید بارسا

ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.

نگرانی ژاوی؛ ابهام در ثبت قرارداد خرید جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی این روزها منتظر تماس متئو آلِمانی است تا به او خبر ثبت قرارداد ژول کُنده را بدهد اما فعلا احتمال رخ دادن چنین اتفاقی بعید است. تنها دو روز به بازی بارسلونا و رئال سوسیداد باقیمانده و هنوز قرارداد ژول کُنده در لالیگا ثبت نشده است. بارسا پس از فعال کردن چهار اهرم مالی، توانست قرارداد تمام خریدهای خود به غیر از کُنده را ثبت کند اما مدافع فرانسوی که چندی پیش از سویا به بارسا پیوست، هنوز مجوز بازی برای این باشگاه را ندارد. او بازی هفته نخست برابر رایو وایه‌کانو را به همین دلیل از دست داد.

1734172

موندودپورتیوو امروز گزارش داد که مدیران بارسا خوشبین هستند که تا صبح یکشنبه این مشکل را حل کنند ولی این اتفاق به سادگی میسر نخواهد شد. لالیگا دیگر به بارسلونا اجازه فعال کردن اهرم مالی جدید را نمی دهد و باشگاه کاتالان تنها با فروش بازیکن یا کاهش دستمزد کاپیتان‌هایش، می تواند قرارداد کُنده را ثبت کند. مذاکرات با جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس برای کاهش دستمزد پیشرفتی نداشته و چشم امید بارسلونا حالا به انتقال ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ است. 

1704876

مهاجم هلندی احتمالا تا 48 ساعت آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس خواهد شد اما حتی این انتقال هم به بارسا کمکی نخواهد کرد و باید اوبامیانگ نیز به چلسی منتقل شود. ستاره گابنی، مهاجم مورد علاقه ژاوی است ولی مشکلات مالی باشگاه احتمالا باعث خواهند شد تا این بازیکن خیلی زود بارسا را ترک کند. گفته می شود که بارسا برای انتقال اوبامیانگ 30 میلیون یورو می خواهد و مذاکره با چلسی ادامه دارد. باید دید تا 48 ساعت آینده، کُنده بالاخره مجوز بازی برای بارسا را کسب خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها