کد خبر : 1839291 | 29 مرداد 1401 ساعت 08:34 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

مومنی: باید این 2 باخت را جبران کنیم

مشکل این بود، استقلال گل زد و ما نه!

قطعاً اگر هواداران‌مان بودند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و استقلال را شکست دهیم.

مشکل این بود، استقلال گل زد و ما نه!

به گزارش ورزش سه، قوهای سپید انزلی در شرایطی بازی  استقلال را به حریف خود واگذار کردند که در نیمه نخست با یک گل پیش بودند و علاوه بر این موقعیت‌های خوبی برای زدن گل‌های بیشتر به استقلال داشتند اما در پایان این آبی‌ها بودند که توانستند بازی را به نفع خود تمام کرده و 3 امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنند.
مهدی مؤمنی، بازیکن تیم ملوان در خصوص بازی با استقلال به خبرنگار «ایران» گفت: «بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و همین موضوع باعث شد این دیدار پرگل شود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما در نیمه دوم استقلال تغییرات زیادی داشت و این موضوع باعث شد فشار بیشتری به تیم ما وارد شود و در نهایت بازی را واگذار کردیم. البته در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد.» او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «در نیمه دوم و پیش از گلزنی استقلال 2 موقعیت تک‌ به تک صد‌درصد داشتیم که اگر یکی از این 2 موقعیت را به گل تبدیل می‌کردیم، 2-0 جلو می‌افتادیم و کار استقلال سخت می‌شد. بدبختانه تیم ما جوان است و این عامل باخت‌مان مقابل استقلال شد. بی‌تجربه بودیم و اگر پیش از آغاز فصل بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، شرایط متفاوت‌تر می‌شد. استقلال ثابت کرد تیم بزرگی است.»

1720867
بازیکن شماره 90 ملوان بیان کرد: «تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها بازی تدارکاتی کمتری برگزار کرد در صورتی که برگزاری بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود  بازیکنان شناخت بیشتری از همدیگر داشته باشند. ما در اولین بازی هم شکست خوردیم و این به هیچ وجه خوب نیست. در هفته اول با پیکان بازی کردیم و در این بازی هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما به نتیجه مورد نظرمان نرسیدیم.»
مؤمنی گفت: «نباید بازی‌ها را از دست بدهیم و باید این 2 باخت را جبران کنیم. قول می‌دهیم  شرایط‌مان بهتر شود و از باخت  بیرون بیاییم. باید بیشتر تلاش کنیم. مشکل اصلی ما گلزنی است و باید از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و بتوانیم گل بزنیم. قطعاً تیمی که گل نمی‌زند، گل می‌خورد و این قانون فوتبال است. باید بیشتر تمرکز کنیم تا بتوانیم به گل برسیم و از این شرایط بد فاصله بگیریم. هواداران‌مان انتظار دارند بازی‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم و در لیگ‌برتر هم همانند لیگ یک بدرخشیم.»
او در خصوص حواشی این دیدار و حرکت عجیب ساپینتو، سرمربی استقلال بیان کرد: «آن صحنه را در زمان بازی ندیدم و در آن لحظه تمام تمرکزم روی بازی بود. در فیلم‌های بازی دیدم که ساپینتو به برانکارد لگد زد که حرکت جالبی نبود. من به عنوان بازیکن باید تمام حواسم به بازی باشد و نمی‌توانم در خصوص مسائل داوری صحبت کنم، باید کمیته انضباطی در خصوص این اتفاق تصمیم بگیرد.»
هافبک ملوان در خصوص غیبت هواداران افزود: «قطعاً اگر هواداران‌مان بودند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و استقلال را شکست دهیم. غیبت هواداران‌مان در این بازی تأثیرگذار بود. بازی خانگی یک امتیاز مثبت است که تیم‌ها به خوبی از این امتیاز استفاده می‌کنند. امیدواریم بزودی شرایط به گونه‌ای شود تا هواداران‌مان بتوانند به ورزشگاه بیایند و همانند فصل گذشته به ما کمک کنند. باید مسئولان سازمان لیگ شرایط را برای حضور هواداران فراهم کنند تا تیم‌های میزبان بتوانند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنند.»

دیدگاه‌ها