کد خبر : 1839382 | 29 مرداد 1401 ساعت 14:41 | 14.1K بازدید | 13 دیدگاه

اولویت فعلا ثبت قرارداد کُنده است

ژاوی: شاید مهاجم بخریم؛ انتقالات باید زودتر تمام شود

ژاوی هرناندز احتمال جذب مهاجم جدید برای بارسلونا را رد نکرد و گفت که مهلت نقل و انتقالات بهتر است قبل از شروع لیگ ها تمام شود.

ژاوی: شاید مهاجم بخریم؛ انتقالات باید زودتر تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از توقف خانگی برابر رایو وایه‌کانو در هفته نخست لالیگا، خود را مهیای بازی با رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا می کند. ژاوی دوست ندارد که تیمش برای دومین هفته متوالی امتیاز از دست بدهد.

1735255

سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« سوسیداد تیمی با بازیکنان مستعد و خوب است و به خصوص در خط حمله قدرتمند هستند. دروازه بان این تیم در بازی با پا تبحر دارد و به خوبی از دروازه بازی‌سازی را شروع می کند. بازی فردا برابر حریفی سخت و دشوار است ولی به این سه امتیاز نیاز حیاتی داریم.»

ثبت قرارداد ژول کُنده:« همچنان امیدوارم مشکل او حل شود. در حال حاضر ثبت قرارداد کُنده اولویت ماست و ببینیم چه خواهد شد. او مدافع فوق العاده خوبی است و با وجود اینکه تنها 23 سال دارد ولی بسیار باتجربه است. او را برای مدافع میانی می خواهم ولی در صورت نیاز، در دفاع راست نیز بازی خواهد کرد. برای ثبت قرارداد او باید یکی دو بازیکن از بارسا جدا شوند.»

وضعیت ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ:« تا روز پایانی نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. تیم ما هنوز کامل نیست ولی فعلا روی دیپای و اوبامیانگ حساب می کنم.»

جدایی کاسمیرو از رئال:« او در رئال تاریخ‌سازی کرد ولی رئال شوامنی را برای جانشینی او دارد. در این مورد نمی خواهم زیاد حرف بزنم. فروش کاسمیرو تصمیم رئال بود و به من ارتباطی ندارد.»

وضعیت فران تورس:« او خوب تمرین کرده و از روند بهبودی‌اش رضایت دارم. فران می تواند فردا بازی کند و پست اصلی او نیز بال چپ است. البته او می تواند در نوک حمله نیز بازی کند.»

1735186

پیغام برای هواداران بارسا:« کار ساده ای نداریم و به حمایت آنها نیاز خواهیم داشت. برابر رایو روز خوب فوتبالی ما نبود ولی شایسته پیروزی بودیم. تنها در تمام کنندگی بی دقت بودیم و از سبک بازی تیمم رضایت داشتم. همیشه هدفم شادکردن هواداران است و امیدوارم در این راه موفق باشیم.»

جذب دفاع راست:« سزار آسپیلیکوئتا را می خواستیم ولی نشد. در این پست سرجی روبرتو و رونالد آرائوخو بازیکنانی قابل اطمینان هستند ولی تا پایان نقل و انتقالات شاید مدافع راست جدید جذب کنیم.»

وضعیت فرانکی دی‌یونگ:« او آماده بازی است. فرانکی یک هافبک بسیار خوب است و از او بسیار خوشم می آید. می تواند هافبک دفاعی باشد و نیز پشت مهاجمان بازی کند.»

بازار نقل و انتقالات:« از نظر من مهلت نقل و انتقالات باید قبل از شروع لیگ ها تمام شود چون شرایط برای بازیکنانی که در فهرست خروج قرار دارند، ساده نیست. این برنامه ریزی درست نیست و به ضرر همه باشگاه هاست.»

جذب مهاجم:« ممکن است مهاجم جدید جذب کنیم ولی اولویت فعلا ثبت قرارداد کنده است. جذب مهاجم هم در برنامه های ما قرار دارد.»

دیدگاه‌ها