کد خبر : 1839392 | 29 مرداد 1401 ساعت 16:10 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

ترابی و کارت زردی که پیام حیدری بی‌خیالش نشد!

وینگر راست پرسپولیس در واپسین دقایق نیمه اول از اخطار پیام حیدری در امان نماند.

ترابی و کارت زردی که پیام حیدری بی‌خیالش نشد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در جریان تساوی جنجالی برابر فولاد مهدی ترابی بود. بازیکنی که با هربار صاحب توپ‌شدنش هواداران نیم‌خیز می‌شدند تا شاید طلسم گلزنی قرمزها در لیگ بیست و دوم به دست این بازیکن شکسته شود.
اما ترابی که در شرح وظایفش از سوی کادرفنی برگشت به عقب و مشارکت در کارهای دفاعی هم تبیین شده بود، در آخرین دقایق بازی اسیر بی‌احتیاطی بدموقعش شد تا با دریافت یک کارت زرد به رختکن برود. کارتی که به دلیل قرارداشتن دوربین اصلی مسابقه روی جواد نکونام از چشم بینندگان تلویزیونی دور ماند.
ماجرا از جایی شروع شد که ریباند پرتاب اوت محمد آبشک به سمت خودش برگشت و این بازیکن قصد داشت با سرتوپ زدن فرصت شوتزنی با پای چپ از پشت محوطه را برای خودش فراهم کند اما مهدی ترابی با خطای کف پا مانع از ادامه حرکت او شد.
قرارگرفتن توپ در اختیار وریا غفوری به عنوان یار هم‌دسته باعث شد تا پیام حیدری با یک آوانتاژ بازی را دنبال کند تا بعد از یک رفت و برگشت و خروج مجدد توپ از سمت نیمکت‌ها، کارت زردی که برای ترابی کنار گذاشته بود را در مقابل چشمان ستاره سرخ‌ها قرار دهد.
ترابی که توقع نداشت بعد از گذشت صحنه خطا و ادامه بازی، در توقف بعدی با جریمه داور مواجه شود، برای لحظاتی برآشفته شد اما خیلی زود و با آغاز مجدد بازی به جریان مسابقه برگشت و کارش را از سر گرفت.
ستاره‌ای که امیدوار است با درخشش در ترکیب پرسپولیس بار دیگر نظر کادرفنی تیم ملی را برای حضور در اردوی یوزها جلب کند، در هفته بعدی باید چالش رسیدن به دروازه پورحمیدی و اراکی‌ها را تجربه کند.

دیدگاه‌ها