کد خبر : 1839401 | 29 مرداد 1401 ساعت 17:18 | 48.7K بازدید | 5 دیدگاه

تعجب یوونتوس؛ ستاره بارسلونا زیر قولش زد!

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، توافق اولیه با یوونتوس را قبول ندارد و دستمزد بیشتری از این تیم طلب کرده است.

تعجب یوونتوس؛ ستاره بارسلونا زیر قولش زد!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و با اصرار رونالد کومان بود که ممفیس دیپای بعد از جدایی از باشگاه لیون، راهی نوکمپ شده و لباس بارسلونا را به تن کرد. این مهاجم گلزن در ماه‌های ابتدایی حضورش در لالیگا نمایش خوبی داشت و به مهمترین گلزن بارسا تبدیل شده بود، اما ورود ژاوی به رختکن و اضافه شدن مهاجمانی مانند فران تورس و پی‌یر آمریک اوبامیانگ، باعث شد نام دیپای در سایه قرار بگیرد و حالا جدایی او از بارسلونا قطعی شده است.

1737008

مدیران بارسلونا در تلاش هستند نام ممفیس دیپای، مهاجم 28 ساله و هلندی خود را تنها پس از یک سال و به دلیل مشکلات مالی را از لیست خارج کرده و با فسخ قرارداد، زمینه انتقال آزاد او را فراهم کنند. یوونتوس پس از از عدم موفقیت در توافق با آلوارو موراتا، برای جذب ممفیس دیپای اقدام کرده و در روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای با این بازیکن داشته است. اما جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد یوونتوس هنوز از نظر شخصی با دیپای به توافق نرسیده و ممکن است این انتقال در لحظات پایانی منتفی شود.

بیانکونری به این بازیکن در ابتدا با قراردادی دو ساله به ارزش 6 میلیون یورو خالص در هر فصل به توافق رسیده بود، اما به نظر می‌رسد دیپای حالا خواهان دستمزد بیشتری شده و در واقع زیر توافق اولیه خود با باشگاه یوونتوس زده است. البته مذاکرات این وینگر تکنیکی با بیانکونری همچنان ادامه دارد و مدیران باشگاه ایتالیایی امیدوارند دیپای دوباره مطالبات خود را کاهش داده و با همان رقم قبلی، با آنها به توافق برسد.

دیدگاه‌ها