کد خبر : 1839422 | 29 مرداد 1401 ساعت 18:44 | 39.8K بازدید | 11 دیدگاه

استرلینگ: رفتار سیتی شرم‌آور و ناامیدکننده بود!

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی با دلخوری کامل از منچسترسیتی جدا شده است.

استرلینگ: رفتار سیتی شرم‌آور و ناامیدکننده بود!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ هفت فصل موفق را در منچسترسیتی سپری کرده و در ترکیب این تیم به افتخارات فراوانی دست یافت. اما پپ گواردیولا در پایان فصل گذشته تمایل چندانی به حفظ این ستاره انگلیسی نشان نداد و او برای داشتن زمان بیشتر برای حضور در میدان، به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داد. حالا رحیم استرلینگ مدعی شد رفتار خوبی با او نشده و این نوع جدایی شرم آور بوده است.

1718365

رحیم استرلینگ گفت: "در آن زمان من عصبانی و ناراحت بودم، اما این احساس مربوط به گذشته بوده و از بین رفته، پس من فقط می‌توانم روی زمان حال و بازی در چلسی تمرکز کنم. حالا فرصتی دیگری در این تیم دارم تا به میدان رفته و استعدادهایم را به‌نمایش بگذارم. همه دوست دارند مورد توجه و علاقه قرار بگیرند و شرایط در فوتبال هم فرقی نمی‌کند. وقتی با قلب خود بازی می‌کنید و بعضی مواقع روزهای تولد بچه‌هایتان را نیز به این‌خاطر قربانی می‌کنید و می‌بینید در ادامه به شیوه‌ای خاص با شما رفتار می‌شود، یعنی شرایط ناامیدکننده است.

سوءتفاهم ایجاد شده بود و همکاری به اتمام رسید. اما این نوع جدایی شرم آور بود و من اوقات بسیار خوبی را در این باشگاه سپری کرده بودم. به‌عنوان یک بازیکن، شما همیشه می‌خواهید بهترین عملکرد خود را ارائه داده و به تیم کمک کنید، اما وقتی فکر می‌کنید شرایط در ابعاد مختلف منصفانه پیش نمی‌رود، دیگر این روال ناامید کننده است. اما همان‌طور که گفتم، من همیشه برای یک چالش آماده بودم و مطمئنم که مهیای شرایط جدیدم خواهم بود."

دیدگاه‌ها