کد خبر : 1839456 | 29 مرداد 1401 ساعت 21:49 | 32.7K بازدید | 12 دیدگاه

وسلی اسنایدر:

باور نمی‌کنم رونالدو بخواهد از یونایتد جدا شود

وسلی اسنایدر، ستاره سابق فوتبال هلند شایعات هفته‌های اخیر در مورد کریستیانو رونالدو را واقعی نمی‌داند.

باور نمی‌کنم رونالدو بخواهد از یونایتد جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، از پایان فصل گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد منتشر شد و اگرچه فصل شروع شده، اما هنوز هم ماندن این ستاره بزرگ و پرتغالی در اولدترافورد قطعی نیست. وسلی اسنایدر که مدت کوتاهی در رئال مادرید با رونالدو همبازی بود، به تمجید از عملکرد این گلزن پرافتخار پرداخته و مدعی شد بسیاری از شایعات در دنیای فوتبال در مورد این بازیکن حقیقت ندارد.

1735837

وسلی اسنایدر گفت: "شرایط فعلی برای رونالدو خیلی آزاردهنده است و من خودم چنین موقعیتی را در دوران ورزشی‌ام تجربه کرده‌ام. حتی همین حالا من هنوز هم گاهی اوقات از پیام‌هایی که در مورد من منتشر می‌شود؛ شگفت زده می‌شوم. واقعا شاید از هر 100 خبری که در موردم منتشر می‌شود فقط یکی درست باشد. این کارها به آشکار شدن حقیقت کمک نمی‌کند و انگار هیچ‌کس به دنبال چنین چیزی نیست. همه این نوع اخبار را جالب‌تر می‌دانند و در مورد آن صحبت می‌کنند. در حال حاضر که شرایط اینگونه پیش می‌رود.

من باور نمی‌کنم کریستیانو رونالدو به دنبال جدایی از منچستریونایتد باشد، زیرا او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است. من رونالدو را در رختکن رئال مادرید دیده‌ام و می‌دانم که او واقعا یک بازیکن حرفه‌ای و در سطح جهانی است. به نظر من در این شرایط رونالدو فقط باید سکوت کند و در زمین خودش را نشان دهد، شما نیز کافی است فقط به کارنامه او نگاه کنید."

دیدگاه‌ها