کد خبر : 1839604 | 30 مرداد 1401 ساعت 18:45 | 66.7K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای آاس؛

منصرف شدن رونالدو از جدایی به‌خاطر کاسمیرو

در اسپانیا معتقدند رونالدو پس از رسمی شدن انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، دیگر تمایلی برای جدایی از این باشگاه ندارد.

منصرف شدن رونالدو از جدایی به‌خاطر کاسمیرو

به گزارش "ورزش سه"، تا هفته قبل کمتر کسی تصور می‌کرد که کاسمیرو از رئال جدا شود. هافبک برزیلی از سال 2013 برای رئال بازی می‌کرد و سال گذشته نیز قراردادش را تا 2024 تمدید کرده بود ولی یک پیشنهاد عالی از منچستریونایتد همه‌چیز را تغییر داد. کاسمیرو که با رئال به 18 جام رسید و توانست پنج‌بار قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کند، حالا در منچستریونایتد به‌دنبال چالش‌هایی جدید خواهد بود. او در یونایتد به رونالدو و رافائل واران، دو هم‌تیمی سابق خود در رئال می‌پیوندد.

1194941

کارلو آنچلوتی به خط هافبک رئال متشکل از کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ لقب مثلث برمودا داده بود. کارلتو اعتقاد داشت که توپ بین این سه بازیکن ناپدید می‌شود و بازیکنان حریف را سردرگم می‌کنند. مثلثی که دیگر در رئال وجود ندارد.

انتقال کاسمیرو به منچستر می‌تواند باعث ماندنی‌شدن رونالدو شود. آاس امروز نوشت که رونالدو از پیوستن کاسمیرو به یونایتد استقبال کرده و حالا انگیزه‌اش برای ماندن بیشتر شده است. او در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود و هفته‌هاست که تلاش دارد راهی تیمی دیگر شود ولی در این راه موفق نبوده است. پس از دو شکست متوالی یونایتد در شروع لیگ برتر و سقوط به قعر جدول، رونالدو برای جدایی مصمم‌تر نیز شده بود.

1736276

 او همواره گلایه داشت که باشگاه نتوانسته در تابستان خود را تقویت کند. اما انتقال کاسمیرو که یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های حال حاضر دنیاست، ممکن است در نهایت باعث شود رونالدو نیز از جدایی منصرف شود. رونالدو پنج سال در رئال با کاسمیرو هم‌تیمی بود و در این مدت چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شدند. کاسمیرو قطعا می‌تواند قدرت خط هافبک یونایتد را افزایش دهد و اگر به فاصله یازده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، یونایتد یکی، دو خرید خوب دیگر نیز انجام دهد؛ نسبت به آینده امیدوارتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها