کد خبر : 1839480 | 30 مرداد 1401 ساعت 02:09 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: هدف اینتر زدن 100 گل در سری آ است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپتزیا، اعلام کرد که هدف تیمش در این فصل زدن 100 گل در سری آ است.

اینزاگی: هدف اینتر زدن 100 گل در سری آ است

به گزارش "ورزش سه"، اینتری‌ها که هفته گذشته برای کسب سه امتیاز مقابل لچه تا ثانیه‌های پایانی صبر کردند، در دیدار امشب مقابل اسپتزیا کار چندان دشواری نداشتند و با گل های لائوتارو مارتینز، هاکان چالهان‌اوغلو و خواکین کوره‌آ به برتری رسیدند.
اینزاگی در پایان این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" نمایش خیلی خوبی بود. ما کاملا تمرکز داشتیم و بعد از 15 دقیقه ابتدایی که کمی دشوار بود، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. 
اسپتزیا در دو بازی اخیرش در سری آ  و کوپا ایتالیا به پیروزی رسیده بود و ما می‌دانستیم که آنها می‌توانند برای ما دردسرساز شوند."

1737165

روملو لوکاکو که در این تابستان به اینتر برگشت، در دیدار امشب پاس گل اول را برای لائوتارو مهیا کرد و یک بار هم تیر دروازه را به لرزه درآورد. 
اینزاگی در مورد او گفت:" لوکاکو برگشته و ما گزینه‌های بیشتری در خط حمله داریم. من خوش شانس هستم که 4 مهاجم فوق‌العاده در اختیار دارم و این وظیفه من است که حالا انتخاب‌های درستی انجام بدهم. امیدواریم که این فصل به رکورد 100 گل در سری آ برسیم.  
قانون 5 تعویض فوتبال را تغییر داده است چون حالا 16 بازیکن در بازی مشارکت دارند، نه 11 نفر. وقتی بازیکنی خسته می‌شود و در تیم بازیکنان کافی وجود داشته باشد، آنها می‌توانند سرنوشت‌ساز شوند و انرژی را به تیم بیاورند."
 

دیدگاه‌ها