کد خبر : 1839482 | 30 مرداد 1401 ساعت 02:40 | 32.4K بازدید | 13 دیدگاه

باید بدون او ادامه دهیم

مودریچ: برای کاسمیرو غمگینم؛ از جدایی او متاسف شدم

لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.

مودریچ: برای کاسمیرو غمگینم؛ از جدایی او متاسف شدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین سلتا به پیروزی پرگل 1-4 دست یافت. در این بازی کریم بنزما اولین گل را از روی نقطه پنالتی زد ولی یاگو آسپاس توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 42 لوکا مودریچ با شوتی زیبا از بیرون محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز وینسیوس و فده والورده گل‌های بعدی را زدند تا رئال به دومین برد متوالی خود در لالیگا دست یابد و موقتا صدرنشین شود. این پنجمین پیروزی متوالی رئال در زمین سلتا نیز بود.

1737172

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال، در پایان بازی گفت:« پیروزی مهمی بود چون بازی در زمین سلتا همیشه دشوار است و آنها کار را برای ما را سخت می‌کنند. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و به خصوص در نیمه دوم کاملا برتر بودیم. در دقایق پایانی نیمه اول نیز عالی بودیم و در مجموع از این پیروزی مهم بسیار خوشحالم.»

1737174
1737175

مودریچ هنگام تعویض و خروج از زمین در دقیقه 78، توسط هواداران سلتا تشویق شد. او در این رابطه گفت:« اتفاق جالب و خوبی بود. وقتی هواداران تیم رقیب مرا تشویق می‌کنند، بسیار خوشحال می‌شوم. از آنها متشکرم.»

1737173

جدایی کاسمیرو:«از این بابت متاسفم. کنار هم در رئال تاریخ‌سازی کردیم و او بازیکن بسیار مهمی برای ما بود. کاسمیرو نقشی حیاتی در موفقیت‌های چند سال اخیر رئال داشت و قطعا غیبت او را حس خواهیم کرد. در هر صورت این هم بخشی از فوتبال است و به آن عادت کرده‌ایم. از جدایی کاسمیرو غمگینم ولی باید بدون او ادامه دهیم. هر کسی برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد و باید به تصمیم کاسمیرو احترام گذاشت.»

دیدگاه‌ها