کد خبر : 1839498 | 30 مرداد 1401 ساعت 09:23 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

لائوتارو مارتینز: هر روز با لوکاکو در چلسی حرف می‌زدم

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، مدعی شده است که از روزی که روملو لوکاکو به چلسی ملحق شد، هر روز با او صحبت می‌کرد.

لائوتارو مارتینز: هر روز با لوکاکو در چلسی حرف می‌زدم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در فاصله یک سال پس از ترک اینتر و بر تن کردن پیراهن چلسی تصمیم گرفت بار دیگر به این باشگاه برگردد. 
این بازیکن بلژیکی بلافاصله پس از فتح جام قهرمانی لیگ ایتالیا با اینتر به دلیل جدایی آنتونیو کونته و همچنین اختلافات مالی‌ که با مدیران این باشگاه داشت تصمیم گرفت از جمع آنها جدا شود و با قراردادی هنگفت به ارزش 105 میلیون یورو راهی استمفوردبریج شود. 
اما این انتقال مطابق انتظار او پیش نرفت و این مهاجم نتوانست درخششی را که در ترکیب نراتزوری به نمایش گذاشته بود، در لندن نیز تکرار کند.

1729782

مارتینز در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره بازگشت او به این تیم اظهار داشت:«من بسیار خوشحالم که او برگشته است چون ما نیاز داریم که برابر هر تیمی رقابت کنیم. او باعث می‌شود که ما تا حد زیادی دست بالا را داشته باشیم و در کنار او به پیشرفت ادامه خواهیم داد.»
این بازیکن با اشاره به یک سال دوری از زوجش در خط حمله اینتر گفت:«ما در طول این مدت در ارتباط بودیم و از لحظه‌ای که او به چلسی رفت، هر روز با هم حرف زدیم. او کمک بزرگی برای این تیم است. همه ما می‌خواهیم همچنان به پیشرفت ادامه دهیم. ما چهار مهاجم با استعداد داریم که ویژگی‌های متفاوتی را به این تیم اضافه می‌کنند. اشکرینیار هم برای ما بسیار مهم است و همه از این موضوع خبر دارند. ما می‌خواهیم برای فتح تمامی جام‌ها بجنگیم.»

دیدگاه‌ها