کد خبر : 1839523 | 30 مرداد 1401 ساعت 11:46 | 13.2K بازدید | 7 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز؛ تکلیف اوبا فردا معلوم می‌شود

آینده پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، در این باشگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جلسه سرنوشت‌ساز؛ تکلیف اوبا فردا معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پیشنهاد ناگهانی چلسی برای جذب اوبامیانگ باعث شد که شرایط او در نوکمپ به طور کلی دستخوش تغییر شود. 
این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و پس از فسخ قراردادش با آرسنال به بارسا پیوسته بود، حالا در فاصله هشت ماه پس از پوشیدن پیراهن این تیم در آستانه ترک نوکمپ قرار گرفته است. 
علاقه توماس توخل به همکاری دوباره با او و همچنین ترافیک ایجاد شده در خط حمله بارسا با حضور روبرت لواندوفسکی، رافینیا، عثمان دمبله، فران تورس و آنسو فاتی باعث شده است که این بازیکن به فکر بازگشت به لیگ برتر انگلیس باشد.

1694953
با این حال به نظر می‌رسد که مدیران دو باشگاه چلسی و بارسلونا فاصله زیادی تا توافق بر سر انتقال این مهاجم اهل گابن دارند و همین باعث شده است که آنها فردا یک جلسه مهم و سرنوشت‌ساز با حضور مدیر برنامه اوبامیانگ برگزار کنند که تاثیر بسیاری در سرنوشت او خواهد داشت. 
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چلسی موفق شده است نظر این بازیکن را برای حضور در استمفوردبریج جلب کند اما بحث اصلی بر سر مبلغ انتقال اوست چراکه درخواست بارسا و پیشنهاد چلسی فاصله بسیار زیادی با یکدیگر دارند. 
با توجه به این که قرارداد ژول کُنده هنوز به ثبت نرسیده و انتقال مارکوس آلونسو به بارسا نیز نهایی نشده است، احتمال این که این باشگاه بر سر فروش اوبامیانگ کوتاه بیاید زیاد است اما باید دید که مذاکرات در جلسه فردا به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها