کد خبر : 1839524 | 30 مرداد 1401 ساعت 11:58 | 10.4K بازدید | 7 دیدگاه

به دنبال هدفی هستیم که از ابتدای لیگ تعیین کرده ایم

فراهانی: ما کاری به استقلال و پرسپولیس نداریم

دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.

فراهانی: ما کاری به استقلال و پرسپولیس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان در شرایطی با تساوی یک – یک به پایان رسید که میلاد فراهانی گلر تیم ساکت الهامی توانست ابتدا پنالتی سامان نریمان جهان را مهار کند اما روی برگشت این ضربه، بازیکن نفت MIS دروازه میزبان را باز کرد. گلر هوادار بدشانسی را عامل ناکامی وی در مهار کامل این ضربه می داند.

فراهانی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره دیدار برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی مقابل این تیم اظهار داشت: ما پیش بینی کرده بودیم که نفت مسجدسلیمان اینگونه بازی را شروع کند. ما مالک توپ و زمین بودیم و آنها به ضد حمله روی آورده بودند. روی یک حادثه مرتکب خطای پنالتی شدیم و آنها موفق شدند به ما گل بزنند. آنها تیم شایسته و قابل احترامی بودند ولی بیشتر بازی در اختیار ما بود و حتی تا دقیقه 96 برای رسیدن به گل پیروزی تلاش کردیم ولی نتوانستیم در زمین خودمان به چیزی که می خواستیم برسیم ولی شرایط اینگونه پیش رفت که یک امتیاز کسب کنیم.

وی درخصوص گل نفت مسجدسلیمان و ضربه پنالتی که در ریباند به گل تبدیل شد، گفت: توانستم ابتدا پنالتی را از نریمان جهان بگیرم ولی از بدشانسی، توپ به پایین دست چپم برخورد کرد و مقابل بازیکن حریف افتاد. می توانستم این ضربه را مهار کنم ولی متأسفانه اینگونه نشد.

1734686

او درباره اعتراض تیم هوادار به داوری گفت: این بازی اشتباهات داوری بزرگی داشت. حتی در آن بازی یک گل صحیح به ثمر رساندیم که به اشتباه آفساید اعلام شد و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. این تصمیمات به تیم هایی مانند ما ضربه بزرگی می زند و تیم هایی مانند هوادار که باید به حقشان برسند، این اتفاق برایشان رخ نمی دهد. اگر اشتباهات داوری نبود، ما می توانستیم برنده بازی باشیم که واقعا در نتیجه بازی تأثیر گذاشت.

فراهانی در مورد کلین شیت برابر آلومینیوم در هفته نخست، اظهار داشت: این حاصل تلاش کل تیم است. تمام بازیکنان زحمت می کشند تا گل نخوریم. دست همه اعضای تیم درد نکند که تلاش می کنند گل نخوریم. هدف ما این است ابتدا گل نخوریم و سپس توان این را داریم که گلزنی کنیم و برنده بازی ها شویم. خدا را شکر در این دو دیدار شرایطمان ایده آل بود و این به کل بازیکنان و کادرفنی برمی‌گردد.

گلر هوادار درباره اینکه تیم آنها در پایان هفته دوم نسبت به استقلال و پرسپولیس امتیازات بیشتری را جمع آوری کرده، توضیح داد: از روز اولی که تمرینات را شروع کردیم، برای یک هدف می جنگیم و آن هدف را دنبال می کنیم. تمام فکر و ذکر ما سربلندی تیم است و برای هدفی که تعیین کرده ایم، می جنگیم. خدا را شکر در دو هفته اول نتایج خوبی گرفته ایم و شرایطمان ایده آل است. استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و همیشه جزو مدعیان بوده و خواهند بود. ما امسال لیگ را خوب شروع کردیم و به تیم های دیگر کاری نداریم. امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای هوادار رقم بزنیم.

او در پایان و درخصوص دیدار هفته بعد مقابل نماینده آبادان گفت: صنعت نفت یک تیم ریشه دار و پر هوادار است. در این سالهایی که من در لیگ برتر بازی می کنم، صنعت نفت همواره تیم خوب و قدرتمندی بوده است و نمی شود آنها را دستکم گرفت. به طور کلی، تمام بازی های لیگ برای ما سخت و دشوار است و حق نداریم تیمی را دستکم بگیریم. صنعت نفت تیم قدرتمندی است و چون بازی در زمین خودمان است، امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم تا روند رو به رشدی که داریم را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها