کد خبر : 1839535 | 30 مرداد 1401 ساعت 12:28 | 30.6K بازدید | 12 دیدگاه

ژروم روتن:

مشکل PSG از زمان تمدید قرارداد امباپه شروع شد

ژروم روتن، خبرنگار فرانسوی، معتقد است که مشکل اصلی پاری سن ژرمن از زمانی شروع شد که قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کرد.

مشکل PSG از زمان تمدید قرارداد امباپه شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون درگیری و اختلاف نظر امباپه و نیمار در یک هفته اخیر به تیتر اول رسانه‌ها فرانسوی تبدیل شده است. 
درگیری این دو بازیکن بر سر ضربه پنالتی در جریان دیدار برابر مون‌پولیه و همچنین لایک نیمار روی توییت‌هایی که امباپه را مالک پی اس جی توصیف کرده و به شدت از او انتقاد کرده بود باعث شد که شایعات زیادی درباره رابطه این دو به گوش برسد.
در روزهای اخیر بسیاری از کارشناسان و افراد نزدیک به این باشگاه اظهارنظرهای مختلفی در این باره داشتند و انتقادهای زیادی از رفتار پی اس جی و همچنین امباپه صورت گرفت. 

1727168
حالا ژروم روتن در گفتگو با RMC درباره این شرایط اظهار داشت:« مسئله در درون این باشگاه این است که آنها همه چیز را در اختیار امباپه قرار دارند تا او را برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در این باشگاه متقاعد کنند و در این بین مواردی بود که قابل انتقال نبود و توقعات این بازیکن برآورده نشده است.»
این خبرنگار فرانسوی درباره اختلاف نظر بین امباپه و نیمار گفت:« از نظر من این مشکلی است که از سوی مدیریت باشگاه ایجاد شده است. امباپه هیچ مشکلی با نیمار نداشت چون هرگز درخواست جدایی او را مطرح نکرده بود. این پی اس جی است که پروژه‌ای را به امباپه فروخته است که او باید مدیریت آن را برعهده بگیرد و از همان ابتدا بدون نیمار به این کار ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها