کد خبر : 1839572 | 30 مرداد 1401 ساعت 15:50 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

وینیسیوس:

آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.

آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در هفته دوم لالیگا 1-4 سلتا را در ورزشگاه بالائیدوس شکست دهد. ستاره این بازی لوکا مودریچ بود که یک گل زد و یک پاس گل هم به وینیسیوس داد. با پاس او پای ستاره برزیلی رئال هم به گلزنی باز شد و یک گل زیبا به ثمر رساند. وینیسیوس در مصاف تک به تک با دروازه بان، او را از پیش بر برداشت و توانست گلزنی کند.

1737160

وینیسیوس در پایان بازی گفت:« اعتماد به نفس بالایی داشتیم و با تمرکز کامل وارد زمین شدیم. بازی در زمین سلتا همیشه دشوار است ولی به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم. آنچلوتی برای این بازی برنامه خاصی داشت و خوشحالم که توانستیم آن را به خوبی اجرا کنیم. سلتا در حضور هوادارانش همیشه خوب بازی می کند و پیروزی مهمی کسب کردیم. به خاطر گلی که زدم نیز خوشحالم ولی از پیروزی تیم خوشحال‌ترم.»

وینیسیوس در ادامه گفت:« نقش آنچلوتی در موفقیت های رئال انکارنشدنی است. رئال ترکیبی است از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان و آینده‌دار. او زمانی که نیاز باشد، عصبانی می شود و از جوانان تیم انتقاد می کند ولی می داند که چه زمانی هم به آنها روحیه بدهد. آنچلوتی باعث پیشرفت من و همه بازیکنان شده است. هنوز بازیکن کاملی نیستم و چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرم. می توانم بهتر از اینها شوم.»

1737167

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال، نیز گفت:« این یک پیروزی مهم در زمینی دشوار بود. نیمه دوم بهتر شدیم و اجازه ندادیم سلتا بازی خودش را انجام دهد. به خوبی فضاهای خالی را پیدا می کردیم و از شانس‌ها نیز خوب استفاده کردیم.»

والورده در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:« خیلی دوست دارم گل بزنم و این بار شانس هم با من بود. اگر فرصت نصیبم شود، شوت می زنم و خوشحالم که توپ این بار وارد دروازه شد. ابتدا برای شوتزنی تردید داشتم ولی در نهایت بهترین تصمیم را گرفتم.»

دیدگاه‌ها