کد خبر : 1839581 | 30 مرداد 1401 ساعت 16:30 | 25.1K بازدید | 17 دیدگاه

موج جدید انتقادات از ستاره بلژیکی

باید سکوت کرد؛ هازارد در رئال وقتش را تلف می‌کند

10 دقیقه حضور ادن هازارد در بازی برابر سلتا هم کمکی به او نکرد و یک پنالتی را از دست داد. از او در بلژیک همچنان انتقاد می کنند.

باید سکوت کرد؛ هازارد در رئال وقتش را تلف می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید است و برای جذب او از چلسی در تابستان 2019 بیش از 100 میلیون یورو هزینه شد ولی ستاره بلژیکی هرگز نتوانست روزهای درخشان خود را تکرار کند و به دلیل مصدومیت های متوالی معمولا دور از میادین بوده و زمانی که شرایط بازی را داشته نیز روی نیمکت نشسته است.

1737170

هازارد سه ماه پیش در جشن قهرمانی چمپیونزلیگ رئال، خطاب به هواداران رئال گفت که شرایط را عوض خواهد کرد و اینکه ادن هازارد متفاوتی را خواهیم دید. او در بازی پیش فصل رئال برابر کلاب آمِریکا موفق به گلزنی شد ولی در سه بازی رسمی اخیر رئال نیمکت نشین بوده و در دقایق پایانی با تصمیم کارلو آنچلوتی وارد زمین شده است.

هازارد شب گذشته در بازی برابر سلتا 82 دقیقه روی نیمکت بود و چهار دقیقه پس از ورودش به زمین، رئال به یک پنالتی دست یافت. کریم بنزما برای روحیه دادن به هازارد، پنالتی را به او داد ولی ستاره بلژیکی ضربه اش را بد زد و دروازه بان توپ را مهار کرد.

رسانه های بلژیکی از شرایط هازارد در رئال ناراضی هستند و همچنان اعتقاد دارند که او باید به تیمی دیگر برود. در سال جام جهانی، نیمکت نشینی هازارد در رئال، بدترین خبر ممکن برای بلژیکی هاست.

1737178

روزنامه بلژیکی "HLN" امروز در مورد ادن هازارد نوشت:« اینکه هازارد روی نیمکت رئال باشد، دیگر اتفاق عجیبی نیست و همه انتظارش را داریم. اصلا دیگر ارزش این را ندارد که در موردش بحث کنیم. در مورد هازارد فقط باید سکوت کرد و در واقع وقتش را در رئال تلف می کند. حداقل انتظار ما این است که هازارد از دقایقی که نصیبش می شود، به بهترین شکل استفاده کند اما او حتی از روی نقطه پنالتی هم نتوانست گل بزند. هر بازی برای هازارد بازی مرگ و زندگی است اما او از فرصت های خودش استفاده نمی کند. شاید زمانش رسیده که با واقعیت روبرو شویم. در شبی که لوکا مودریچ 36 ساله یک نمایش عالی داشت، هازارد سایه خودش هم نبود. مودریچ در این سن و سال چند برابر از او بهتر است. البته هازارد هنوز زمان دارد و شاید یک بار حضور ثابت در ترکیب رئال، همه چیز را تغییر بدهد.»

دیدگاه‌ها