کد خبر : 1839599 | 30 مرداد 1401 ساعت 18:20 | 28.8K بازدید | 12 دیدگاه

اشتباه عجیب بهترین گلر جهان در دروازه چلسی (عکس)

ادوارد مندی، بهترین دروازه‌بان جهان در سال 2021، در دیدار مقابل لیدز مرتکب اشتباه عجیبی شد.

اشتباه عجیب بهترین گلر جهان در دروازه چلسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب چهار امتیاز شده بود، امروز در خانه لیدزیونایتد مهمان این تیم است. اگرچه شاگردان توماس توخل بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت برای باز کردن دروازه حریف داشتند، اما در ادامه میزبان بر جریان مسابقه مسلط شده و در دقیقه 33 توانست گل اول را وارد دروازه چلسی کند.

پاس رو به عقب تیاگو سیلوا در شرایطی بسیار راحت و بدون خطر به ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی رسید و او گزینه‌های زیادی پیش رو داشت. اما مندی اینقدر در دور کردن توپ تعلل به خرج داد که آرونسون از راه رسید و با توپ‌ربایی هوشمندانه از سنگربان چلسی، در مقابل دروازه خالی به‌راحتی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند. 

به نظر می‌رسید بعد از دریافت گل، چلسی تمرکز خود را از دست داده و چند دقیقه بعد رودریگو نیز موفق به زدن گل دوم شد تا بعد از گذشت 40 دقیقه، لیدز 0-2 از حریف نامدارش در ورزشگاه الندرود پیش افتد. حالا آبی‌های لندن برای جبران این دو گل دریافتی در فضای دشوار خانه حریف کار دشواری در پیش دارند.

1737333
17373321737334

البته دروازه‌بان چلسی چند ماه قبل نیز مرتکب اشتباه مشابهی شده بود. در شب تلخ میزبانی چلسی از رئال مادرید در لیگ قهرمانان، این تیمِ مهمان بود که به همین شکل به گل رسید. آن شب ادوارد مندی هنگام پاس دادن به آنتونی رودیگر مرتکب اشتباه شد و کریم بنزما با هوشیاری صاحب توپ شده و دروازه را باز کرد. شاید اگر همین اشتباه نبود، چلسی به جای رئال مادرید راهی نیمه نهایی این تورنمنت می‌شد.

1737335

دیدگاه‌ها