کد خبر : 1839612 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:22 | 6.4K بازدید | 9 دیدگاه

لیدز 3-0 چلسی؛ تیم توخل در الندرود له شد!

چلسی در روزی که اصلا در اندازه نام خودش ظاهر نشد، 0-3 در خانه لیدزیونایتد شکست خورد.

لیدز 3-0 چلسی؛ تیم توخل در الندرود له شد!

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن که هفته گذشته در دقیقه 95 پیروزی در دربی را در مقابل تاتنهام از دست داده بودند، امروز نمایش ضعیفی مقابل لیدز در الندرود ارائه داده و با سه گل در این مسابقه مغلوب شدند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اولین دقیقه رحیم استرلینگ با حرکتی تکنیکی و عرضی در مرکز محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه لیدز به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی پاس آدامز بود که جک هریسون در سمت چپ و در محوطه جریمه چلسی موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه این تیم داشت، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار ادوارد مندی قرار گرفت.

در دقیقه 22 این کای هاورتز بود که با پاس دقیق خود میسون مونت را صاحب توپ کرد و این ستاره انگلیسی در گوشه محوطه لیدز شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با واکنش مسلیر همراه شد.

1737352

اما در دقیقه 33 لیدزیونایتد به شکل عجیبی به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب تیاگو سیلوا به ادوارد مندی رسید، اما دروازه‌بان سنگالی چلسی این‌قدر در دفع کردن توپ تعلل کرد که آرونسون توانست توپ را از او بگیرد و به‌راحتی دروازه حریف را باز کند. 

بازیکنان چلسی تمرکز خود را از دست داده بودند و دروازه این تیم در دقیقه 37 برای دومین بار باز شد. این بار ارسال هریسون با ضربه سر رودریگو به گوشه دروازه همراه شد و لیدز به سرعت توانست برتری خود را دو برابر کند.

1737350

در اواخر نیمه اول و روی حرکت روبن لوفتوس چک بود که مارک کوکوریا در سمت چپ صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 لیدز به اتمام رسید.  

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم چلسی موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه لوفتوس چک به بازیکنان لیدز برخورد کرد و در ریباند مسلیر به زیبایی در مقابل کانر گنگر ایستادگی کرد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 57 کانر گنگر در سمت چپ محوطه لیدز به تنهایی قصد داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه این بازیکن به روکا برخورد کرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

1737351

اما دقایقی بعد لیدز موفق به زدن گل سوم شد. ضربه سر رودریگو در مرکز محوطه، در مقابل دروازه به هریسون رسید و او به‌راحتی و با ضربه دقیق توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 82 هاورتز می‌توانست یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند، اما ضربه او در میانه راه به حکیم زیاش برخورد کرد. لحظاتی بعد کالیدو کولیبالی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا عصر تلخ چلسی تکمیل شده و این تیم با سه گل در خانه لیدز مغلوب شود.

دیدگاه‌ها