کد خبر : 1839615 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:39 | 48.7K بازدید | 15 دیدگاه

پیرس مورگان:

رونی به رونالدو حسادت می‌کند و مزخرف می‌گوید!

پیرس مورگان با انتقاد شدید از صحبت‌های اخیر وین رونی درباره کریستیانو رونالدو، او را به حسادت متهم کرد.

رونی به رونالدو حسادت می‌کند و مزخرف می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد اخیرا درباره وضعیت بحرانی باشگاه سابقش صحبت‌هایی کرد و به اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، توصیه کرد در بازی این هفته مقابل لیورپول کریستیانو رونالدو را روی نیمکت بنشاند. این صحبت‌های رونی خشم پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و دوست صمیمی رونالدو را برانگیخت.

1737356

رونالدو با اینکه در طول تابستان به‌صراحت از قصد خود برای جدایی از یونایتد گفته بود اما در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل برنتفورد که با شکست 4-0 به پایان رسید به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. شاگردان تن‌هاخ فردا به امید کسب اولین پیروزی در فصل جدید به مصاف لیورپول می‌روند. وین رونی در آستانه این بازی از سرمربی هلندی خواست برای نتیجه گرفتن رونالدو و مارکوس راشفورد را روی نیمکت بنشاند.

1737358

پیرس مورگان که دوست صمیمی ستاره پرتغالی است از صحبت‌های وین رونی خشمگین شده و او را به مزخرف‌گویی متهم کرد. صحبت‌های رونی در همان روزی مطرح شد که تیم او دی‌سی یونایتد در لیگ آمریکا مقابل فیلادلفیا با نتیجه 6-0 شکست خورد و پیرس مورگان برای پاسخ به او، به این شکست هم کنایه زد.

1737357

مورگان در یک توییت نوشت:" رونی از وقتی مربی شده فقط در 28درصد بازی‌هایش پیروز شده و دیروز هم 6-0 باخت. بنابراین به او توصیه می‌کنم از توصیه به مربیان دیگر دست بردارد و به کریستیانو حسادت نکند و درباره‌اش مزخرف نگوید. وین رونی چه از نظر موفقیت‌ها و چه از نظر آمادگی بدنی اصلا با رونالدو قابل مقایسه نیست".

دیدگاه‌ها