کد خبر : 1839642 | 30 مرداد 1401 ساعت 21:30 | 42.7K بازدید | 6 دیدگاه

مشکل غیرمنتظره؛ کاسمیرو به لیورپول نمی‌رسد

کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد با مشکلات صدور ویزا مواجه شده و به موقع به دیدار با لیورپول نمی‌رسد.

مشکل غیرمنتظره؛ کاسمیرو به لیورپول نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، هافبک برزیلی و باتجربه رئال مادرید بعد از سپری کردن 9 سال درخشان و موفقیت آمیز در این باشگاه، با قراردادی 70 میلیون پوندی با منچستریونایتد به توافق رسید و برنابئو را به مقصد اولدترافورد ترک کرد. کاسمیرو قراردادی چهار ساله با گزینه یک سال اضافی با شیاطین سرخ امضا کرده و در تیم جدیدش دستمزدی تقریبا دو برابر نسبت به دوران حضور در ترکیب رئال مادرید دریافت خواهد کرد.

1736717

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد امیدوار بود این بازیکن به دیدار حساس تیمش برابر لیورپول برسد، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. شیاطین سرخ در هر دو هفته ابتدایی لیگ برتر برابر برایتون و برنت‌فورد متحمل شکست شده‌اند و تکرار این اتفاق برابر لیورپول، این تیم را به معنای واقعی با بحران مواجه خواهد کرد.

اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد این ملی‌پوش برزیلی با مشکلات صدور ویزا به انگلیس مواجه شده و بنابراین به‌طور قطع برای دربی روز دوشنبه مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد در دسترس نخواهد بود. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد این ستاره 30 ساله احتمالا هفته آینده اولین بازی خود را با لباس منچستریونایتد در مقابل ساوتهمپتون انجام خواهد داد. کاسمیرو در 336 بازی با لباس رئال مادرید، در مجموع 31 گل و 29 پاس گل به ثبت رسانده و فاتح سه قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل‌ری و پنج جام لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

دیدگاه‌ها