کد خبر : 1839715 | 31 مرداد 1401 ساعت 12:34 | 38.1K بازدید | 7 دیدگاه

فاصله مدافع فرانسوی با بارسا: 20 میلیون یورو!

مدیران بارسلونا برای ثبت قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی این تیم، به 20 میلیون یورو نیاز دارند.

فاصله مدافع فرانسوی با بارسا: 20 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و توانست بازیکنان مدنظر ژاوی را جذب کند اما مشکلاتی بر سر ثبت قراردادهای این بازیکنان ایجاد شد. 
مشکلات مالی و شرایط اقتصادی دشوار این باشگاه باعث شد که آنها برای تامین بودجه خرید این بازیکنان دست به فعال کردن اهرم‌های اقتصادی و فروش بخشی از سهام بارسا استودیو و همچنین حق پخش تلویزیونی لالیگا شوند. 
این مبلغ به آنها در جذب بازیکنان و ثبت قرارداد خریدهای جدید مانند روبرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین تمدید قرارداد عثمان دمبله و سرجی روبرتو کمک کرد اما هنوز تکلیف کُنده در این میان مشخص نیست. 
حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که مدیران این باشگاه به 20 میلیون یورو برای ثبت قرارداد این بازیکن نیاز دارند. کُنده شب گذشته هم مانند هفته قبل در دیدار برابر رئال سوسیداد غایب بود و به نظر می‌رسد که در فاصله 10 روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نگران شرایط دشواری است که برای او به وجود آمده است. 

1731743
مدیران بارسا اطمینان داشتند که با فروش بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار دارند این مشکل را حل خواهند کرد اما پس از این که انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس که تمام شده به نظر می‌رسید انجام نشد، آنها هم کم کم نگران شده‌اند. 
اگر بازیکنانی چون دیپای، مارتین برایثویت، سرجینیو دِست و پی‌یر امریک اوبامیانگ در طول 10 روز آینده از بارسا جدا شوند، این باشگاه مشکلی با ثبت قرارداد کُنده نخواهد داشت اما آنها در حال حاضر 20 میلیون یورو با رسیدن به این هدف فاصله دارد.

دیدگاه‌ها