کد خبر : 1839748 | 31 مرداد 1401 ساعت 16:21 | 22.7K بازدید | 16 دیدگاه

پس از فینال چمپیونزلیگ گفتم زمان رفتن است

کاسمیرو: جدایی‌ام به‌خاطر پول نبود؛ وجدانم راحت است

کاسمیرو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود تاکید کرد که هرگز به‌خاطر پول از رئال جدا نشده و پس از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را گرفته بود.

کاسمیرو: جدایی‌ام به‌خاطر پول نبود؛ وجدانم راحت است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو که جمعه انتقالش به منچستریونایتد قطعی شده بود، امروز در مراسمی ویژه که باشگاه رئال مادرید برای او ترتیب داده بود، شرکت کرد و سپس در نشستی خبری حاضر شد.

1737606

کاسمیرو در مورد حس خود پس از جدایی از رئال گفت:« وجدانم راحت است و حس رضایت دارم. حس می‌کنم ماموریتم را در رئال به‌طور کامل انجام دادم. 9 سال پیش وقتی از سائوپائو به رئال پیوستم، گفتم که همه توانم را برای این باشگاه خواهم گذاشت و این کار را هم کردم. چه در تمرینات و چه در بازی‌ها کم نگذاشتم و با وجدانی آسوده از رئال می‌روم.»

لحظه تصمیم‌گیری در مورد جدایی:« پس از فینال لیگ قهرمانان حس کردم که دوران حضورم در رئال تمام شده و باید به باشگاهی دیگر بروم. این مساله را با مدیر برنامه‌هایم در میان گذاشتم و به او گفتم که پس از تعطیلات بیشتر صحبت خواهیم کرد. تردید داشتم که شاید به‌خاطر فصلی طولانی و خستگی ذهنی این حس را دارم ولی پس از تعطیلات نیز همچنان معتقد بودم که بهتر است رئال را ترک کنم.»

1737607

بازی در لیگ برتر:« دوران حضورم در رئال تمام شده و از این پس تمرکزم روی منچستریونایتد خواهد بود. این برای من یک چالش جدید است و لیگ برتر قطعا با لالیگا تفاوت‌های زیادی دارد. یونایتد سال‌هاست که جام نبرده و می‌خواهم کمک کنم به دوران اوجش برگردد. به رئال برای کسب عناوین قهرمانی کمک کردم و حالا باید در یونایتد نیز این کار را تکرار کنم. من عاشق لیگ برترم و همیشه دوست داشتم بازی در این لیگ را تجربه کنم. معتقدم همیشه باید با خودتان صادق باشید و زمانی که حس کردم دوران فوتبالم در رئال تمام شده، تصمیم قطعی برای جدایی را گرفتم. من به بزرگترین باشگاه انگلیس پیوسته‌ام.»

پروسه جدایی از رئال:« سریع نبود و گفتم که پس از فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول به این نتیجه رسیدم که جدا شوم. همسرم نیز با این تصمیم موافقت کرد و باید از او تشکر کنم. بخش دشوار کار، صحبت با فلورنتینو پرز بود. می‌دانم که چقدر مرا دوست دارد و به همین دلیل سخت بود که بخواهم از جدایی با او حرف بزنم. در هر صورت تصمیم من کاملا جدی بود و رئیس هم قبول کرد.»

1737605

جدایی به خاطر پول:« خیر. این تصمیم شخصی من بود و در رئال هیچ مشکل مالی نداشتم. کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که به‌خاطر پول از رئال جدا نشدم. پول همیشه آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم. کسی که تصور می‌کند به‌خاطر پول از رئال جدا شدم، اشتباه می‌کند. اگر به‌خاطر پول بود، چهار سال پیش از رئال می‌رفتم.»

خداحافظی با تونی کروس و مودریچ:« جدایی از این دو و همه بازیکنان رئال سخت بود. کروس بیمار بود و ساعت چهار صبح برایم پیام خداحافظی فرستاد. بازی کنار مودریچ و کروس افتخار بزرگی بود ولی به دنبال چالشی جدید بودم و آنها هم مرا درک کردند.»

مثلث برمودا:« این تعبیر آنچلوتی از من، لوکا و تونی فوق العاده بود و همیشه در خاطرم خواهد ماند. کروس و مودریچ دوستان من هستند و در رئال به من بسیار کمک کردند. باهم سال‌های خاطره انگیزی داشتیم و باید بگویم که بازی کنارشان بسیار ساده بود. آنها همه چیز را برای شما راحت‌تر می‌کنند.»

1737267

بهترین خاطره و آینده رئال:« بهترین خاطره‌ام از رئال، فصل قبل بود که همه چیز جادویی شد. رئال بهترین‌ها را جذب کرده و تیم کاملی در اختیار دارد. با فده والورده، آینده خط میانی رئال برای 12 سال بعد تضمین است. او می‌تواند در پست شماره پنج هم بازی کند. کاماوینگا یک بازیکن فوق العاده خواهد شد و شوامنی که در تیم ملی فرانسه با آن همه هافبک خوب، بازیکن ثابت است، قطعا جای مرا به‌خوبی پر خواهد کرد. رئال به جام بردن ادامه خواهد داد.»

صحبت با رونالدو:« خیر، با رونالدو هنوز حرف نزده‌ام ولی آرزو می‌کنم او در یونایتد بماند. رونالدو از بهترین‌های تاریخ فوتبال است و دوست دارم بازهم کنارش بازی کنم.»

دیدگاه‌ها