کد خبر : 1839765 | 31 مرداد 1401 ساعت 18:00 | 33.2K بازدید | 26 دیدگاه

صحبت از اسطوره‌ای تکرارنشدنی است

روز خداحافظی مودریچ، همه گریه خواهیم کرد

کسی تصور جدایی کاسمیرو از رئال را نداشت و برای بسیاری این یک اتفاق غیرمنتظره بود ولی تصور کنید روزی که لوکا مودریچ از رئال برود.

روز خداحافظی مودریچ، همه گریه خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کاسمیرو از رئال غیرمنتظره بود. بازیکنی پرتلاش و محبوب در میان بازیکنان و هواداران که به نظر می رسید همین جا بازنشسته خواهد شد ولی او زودتر از تصورات، تصمیم به جدایی گرفت. کاسمیروی 30 ساله همچنان یک بازیکن تاثیرگذار بود ولی شاید او بهترین بازی‌هایش را برای رئال انجام داده بود و نیاز به تغییر، حس می‌شد اما اگر از من بپرسید، شوک واقعی زمانی است که مودریچ تصمیم به ترک رئال بگیرد. او هر فصل بهتر از گذشته بازی می‌کند. شک ندارم روز خداحافظی او همه گریه خواهیم کرد. صحبت از بازیکنی تکرارنشدنی است. یک اسطوره که سال‌ها از او یاد خواهد شد.

1737173

به همین بازی اخیر او برابر سلتا نگاه کنید؛ گل فوق العاده‌ای که زد و تشویق‌های هواداران سلتا هنگام خروجش از زمین تحسین برانگیز بود. بالائیدوس به احترام مودریچ ایستاد و او را تشویق کرد. مودریچ و ستاره‌هایی مثل او به رئال ابهتی داده‌اند که هر بازیکنی قبل از رویارویی با رئال می‌تواند به خانواده‌اش بگوید، دو ساعت بعد و پس از شکست از رئال بر می‌گردم.

1737171

رئال جدای از شکل بازی سازمان یافته‌اش، هویتی بی‌مانند دارد و باعث رعب و وحشت هر حریفی می‌شود. می‌توان در زمین به جای بازیکن، یازده مجسمه گذاشت و هر حریفی را هم تحت تاثیر قرار داد.

1737175
1737174

برابر سلتا تمرکز اصلی روی اورلین شوامنی بود. او خوب بود و البته چه کسی از بازی کنار مودریچ لذت نمی‌برد؟ اگر تونی کروس و مودریچ، شوامنی را نیز مثل کاسمیرو قبول کنند، همه چیز برای او خوب پیش خواهد رفت. شوامنی هر کاری که در توانش بود؛ انجام داد و مشخص شد که چرا رئال برای خرید او 80 میلیون یورو هزینه کرده است.

روبرتو پالومار: مارکا

دیدگاه‌ها