کد خبر : 1839793 | 31 مرداد 1401 ساعت 20:39 | 56K بازدید | 37 دیدگاه

انتقاد عجیب از کاسمیرو؛ او بازیکن بزرگی نبود و نیست

ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.

انتقاد عجیب از کاسمیرو؛ او بازیکن بزرگی نبود و نیست

به گزارش "ورزش سه"، گرم سونس، ستاره سابق لیورپول، صحبت‌های عجیبی درباره کاسمیرو، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید و خرید جدید منچستریونایتد، مطرح کرد که بدون‌شک نه‌تنها خشم یونایتدها را به دنبال خواهد داشت بلکه هواداران هافبک برزیلی در جمع مادریدی‌ها را هم از او عصبانی خواهد کرد.

منچستریونایتد روز جمعه اعلام کرد که کاسمیرو را با امضای قراردادی چهارساله به‌خدمت گرفته است. این ستاره برزیلی، رئال مادرید را در حالی ترک کرد که افتخارات فو‌ق‌العاده‌ای با این تیم به‌دست آورده بود؛ فتح 18 جام قهرمانی از جمله پنج قهرمانی چمپیونزلیگ، سه قهرمانی لالیگا، سه قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اروپا.

1737664

گرم سونس که در زمان حضورش در ترکیب لیورپول مثل کاسمیرو در خط میانی بازی می‌کرد در گفت‌وگو با تاک‌اسپورت ادعاهای عجیبی علیه این ستاره برزیلی مطرح کرد.

او در این برنامه گفت:" کاسمیرو در کنار فوتبالیست‌های بزرگی بازی می‌کرد و خودش بازیکن بزرگی نیست. او هیچوقت فوتبالیست بزرگی نبود.

من کاسیمرو را بازیکنی معمولی می‌دانم که فراز و نشیب زیادی ندارد و می‌تواند خط هافبک یونایتد را قوی‌تر کند. ولی او در حدی نیست که یک‌تنه تیم را بالاتر بیاورد. در رئال مادرید خط میانی پر از بازیکنان درجه‌یک است ولی یونایتد چنین شرایطی ندارد. پرداخت 80 میلیون یورو برای یک بازیکن 30ساله خیلی زیاد است. منچستریونایتد طبق معمول گران خریده است".

دیدگاه‌ها