کد خبر : 1839797 | 31 مرداد 1401 ساعت 20:51 | 24.6K بازدید | 17 دیدگاه

با قراردادی قرضی به‌مدت یک فصل؛

پیام نیازمند دوباره سپاهانی شد (عکس)

سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال پورتیموننزه با قراردادی قرضی به‌مدت یکسال به عضویت سپاهان درآمد.

پیام نیازمند دوباره سپاهانی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیازمند که در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای بازسازی سپاهان بود، در پایان لیگ بیست و یکم و پس از پشت سر گذاشتن سه فصل بسیار خوب با پیراهن طلایی‌پوشان اصفهانی سرانجام راهی فوتبال اروپا شد تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده باشد.
نیازمند اما سال گذشته در ترکیب پورتیموننزه خیلی فرصت بازی پیدا نکرد و فقط در 5 مسابقه (سه مسابقات جام حذفی، دو مسابقه لیگ برتر) فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد تا برای فصل جدید علی‌رغم اینکه همچنان قرارداد داشت، ادامه حضورش را به شروطی ارتباط دهد که باشگاه پرتغالی نتوانست تضمین‌های لازم را در این مورد به او بدهد.
به این‌ترتیب پیام نیازمند در شرایطی که رسیدن به جام جهانی برای او اهمیت بسیار بالایی دارد، تصمیم به خداحافظی با پورتیموننزه و بازگشت به سپاهان گرفت تا با حضور در ترکیب اصلی فرصت حضور در مهمترین رویداد فوتبالی جهان را از دست ندهد.
این دروازه‌بان 27 ساله که دو روز پیش خبر پیوستنش به سپاهان اعلام شد، سرانجام امروز پس از بازگشت از پرتغال و حضور در باشگاه سپاهان به‌صورت رسمی قرارداد خود را امضا کرد و بار دیگر به عضویت سپاهان درآمد.
البته پیام نیازمند در فصل پیش رو کار ساده‌ای ندارد و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با رشید مظاهری رقابت سنگینی داشته باشد.

1737669
پیام نیازمند که فصل گذشته با قراردادی سه ساله به باشگاه پرتغالی اضافه شد حالا پس از یک فصل حضور در فوتبال اروپا بار دیگر با پیراهن سپاهان در میادین حاضر خواهد شد. او امروز با سپاهان تمرین کرد و با توجه به صدور مجوز فیفا منعی برای حضور او در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر وجود ندارد.

دیدگاه‌ها