کد خبر : 1839824 | 31 مرداد 1401 ساعت 23:28 | 44.2K بازدید | 9 دیدگاه

تن‌هاخ در بازجویی تلویزیونی: رونالدو باید بماند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در مصاحبه با شبکه اسکای‌ اسپورتس از کریستیانو رونالدو دفاع کرد و گفت از ستاره پرتغالی راضی است.

تن‌هاخ در بازجویی تلویزیونی: رونالدو باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه شبکه اسکای اسپورتس با اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، که دیشب چند ثانیه از آن پخش شده بود در آستانه شروع بازی این تیم مقابل لیورپول به‌صورت کامل روی آنتن این شبکه رفت.

در این مصاحبه دو ستاره سابق فوتبال انگلیس، گری نویل و جیم کاراگر، سوال‌هایی جدی و سخت از سرمربی جدید یونایتد می‌پرسند و او را برای پاسخگویی تحت فشار می‌گذارند. یکی از بخش‌های مهم این مصاحبه صحبت درباره وضعیت کریستیانو رونالدو بود. در مقابل انتقاد کارشناسان برنامه، تن‌هاخ از ستاره پرتغالی تیمش دفاع کرد و گفت از او راضی است.

1737714

نویل: یکی از بازیکنانی که درباره‌اش از تو خیلی پرسیده می‌شود کریستیانو رونالدو است. من با کریستیانو همبازی بوده‌ام. او امروز صبح به ما گفت که دو هفته دیگر واقعیت را خواهیم فهمید. تو این واقعیت را می‌دانی؟
تن‌هاخ: نمی‌دانم منظورش چیست. نمی‌توانم جواب بدهم.

نویل: این چطور می‌تواند در رختکن به نفع تو یا بازیکنان باشد؟ یکی از بهترین بازیکنان دنیا در تیم تو است ولی او در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارد و می‌گوید تا دو هفته دیگر واقعیت را خواهد گفت.
تن‌هاخ: نمی‌دانم از این حرف می‌خواهد به چه چیزی برسد. اگر می‌خواهید بدانید باید از خودش بپرسید.

کاراگر: مربی‌های دیگری هم به لیگ برتر آمده‌اند و همه در همان روزهای اول تصمیم بزرگی گرفته‌اند تا خودشان را نشان بدهند. من احساس می‌کنم منچستریونایتد باید از دست رونالدو خلاص شود. فکر نمی‌کنی اگر به‌عنوان مربی بگویی «خب، اگر او نمی‌خواهد اینجا باشد باشگاه باید واگذارش کند» می‌توانی خودت را به همه نشان بدهی؟
تن‌هاخ: رونالدو چنین چیزی به ما نمی‌گوید. ما با او برنامه‌ریزی می‌کنیم و کریستیانو دلایل خودش را دارد. او گل می‌زند که یکی از مهمترین فاکتورهای فوتبال است. مساله روشن است. ما می‌خواهیم رونالدو در این تیم باشد. مهاجم خوب به این راحتی پیدا نمی‌شود و ما به سه یا چهار مهاجم احتیاج داریم. ما از کریستیانو راضی هستیم و حالا باید او را در سیستم تیم و سبک بازی‌مان جا بیندازیم. رونالدو برای این هدف تلاش می‌کند و ما هم همینطور.

دیدگاه‌ها