کد خبر : 1839833 | 01 شهریور 1401 ساعت 00:57 | 72.3K بازدید | 24 دیدگاه

سیاوش مثل ارسلان بیرون از لیست استقلال!

نام مدافع استقلال پس از دریافت معافیت از سربازی در فهرست این تیم قرار نگرفته است.

سیاوش مثل ارسلان بیرون از لیست استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی که به خاطر سپری کردن دوران سربازی نتوانسته بود لیگ بیست و یکم را همراه با استقلال به پایان برساند، با دریافت معافیت کفالت و حضور در تمرینات، به دنبال بازی دوباره برای آبی‌پوشان بود ولی حالا مشخص شده که نام او در لیست این تیم قرار نگرفته است.

محمدرضا کسرایی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در این خصوص می‌گوید: «سیاوش یزدانی نامه دارد که از سربازی معاف شده، اما در لیست استقلال نیست و نام او رد نشده اما مدارک این بازیکن را برای ما ارسال کرده‌اند.»

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استقلالی‌ها جایی برای اضافه کردن نام سیاوش یزدانی به فهرست خود دارند یا خیر، گفت: با توجه به حواشی که در این‌باره وجود دارد، بعدا پیرامون آن صحبت می‌کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: نام محمدحسین مرادمند در لیست استقلال قرار گرفته و با توجه به اینکه دو ماه از خدمت او باقی مانده، کارهای ثبت قرارداد او امکان‌پذیر بود.

با توجه به شرایطی که وجود دارد و کاوه رضایی هم بخاطر پُر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال اجازه ورود به لیست این تیم را پیدا نکرده، مشخص نیست وضعیت سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و کاوه به چه شکل خواهد بود.

ویدئو: 258153

دیدگاه‌ها