کد خبر : 1839889 | 01 شهریور 1401 ساعت 12:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم‌های تارتار همواره گردن‌کلفت بوده‌اند

توکلی: اشتباهات داوری مانع از 6 امتیازی شدن ما شد

بازیکن مس رفسنجان می گوید که در دیدار برابر ذوب آهن فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و برای برد به میدان می‌رویم.

توکلی: اشتباهات داوری مانع از 6 امتیازی شدن ما شد

به گزارش "ورزش سه"، دربی کرمان میان مس رفسنجان و گل گهر در هفته دوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاهین توکلی بازیکن مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه مدعی شد که اشتباهات داوری مانع از کسب پیروزی این تیم در دو هفته نخست شده است.

توکلی، درباره دربی کرمان گفت: بازی خوبی بود. ما فشار زیادی روی دروازه گل گهر آوردیم. آنها تیم خوبی هستند که مربی باتجربه‌ای در اختیار دارند. ما توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم ولی متاسفانه در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و تنها به یک امتیاز کسب کردیم.

توکلی درخصوص داوری دیدارهای مس در دو هفته نخست توضیح داد: همان‌طور که کارشناسان اعلام کردند، در هر دو دیدار در حق ما اجحاف شد. در بازی با گل گهر 2 پنالتی و در دیدار مقابل نساجی یک پنالتی ما گرفته نشد. ضمن اینکه ما یک گل سالم برابر نساجی به ثمر رساندیم و پیش از گل آنها، باید آفساید اعلام می‌شد.

او ادامه داد: متأسفانه از داوری خیلی متضرر شدیم. این برای جامعه داوری بد است که هر هفته این اتفاق برای ما یا هر تیم دیگری رخ دهد. تیم ما می‌توانست به راحتی 6 امتیاز داشته باشد ولی از نظر کارشناسان و نه تنها از نظر من، اشتباهات داوری باعث شد تا تیم ما اکنون 2 امتیاز داشته باشد.

وی درخصوص ضعف مس در گلزنی و عملکرد خوب خط دفاعی اظهار داشت: تیم ما در خط دفاعی یک سری تغییرات داشته است. با نظر آقای ربیعی، تعدادی بازیکن با کیفیت به تیم اضافه شده‌اند. در خط حمله نیز ما موقعیت‌های زیادی را در این دیدارها ایجاد کردیم. فکر می‌کنم در دو هفته گذشته، بیشترین موقعیت را نسبت به سایر تیم‌ها خلق کردیم ولی در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. مسلما شرایط اینگونه نمی‌ماند و بازی‌های پرگلی که فصل قبل از مس سراغ داشتیم، تکرار می‌شود. ما یک فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسند انجام خواهیم داد.

1737817

توکلی درباره رکورد 100 بازی محمد ربیعی با مس و کار کردن با وی گفت: ایشان نیازی به تعریف من ندارند. آقای ربیعی از صفر شروع کردند و به اینجا رسیدند. ایشان آدم زحمت‌کش و با علم و دانشی هستند. ما برای تک تک دقایق هر بازی برنامه داریم. فکر می‌کنم در ایران کمتر کسی این‌قدر دقیق و با برنامه پیش برود. قطعا چنین آدمی می‌تواند نتایج تمام زحماتش را بگیرد و در فوتبال ایران آدم موفقی باشد. خوشبختانه این اتفاق برای ایشان در حال رخ دادن است.

بازیکن مس رفسنجان در مورد بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت: سه بازیکن خارجی داریم. شیمبا و منشا از قدیمی‌ها محسوب می‌شوند، چندین سال است در فوتبال ایران حضور دارند و کیفیت آنها بر کسی پوشیده نیست و در این دو دیدار نیز عملکرد خوبی داشتند. پای شیمبا به گلزنی باز شده و امیدوارم منشا نیز گلزنی‌هایش را آغاز کند. امیدوارم هر دو بازیکن گل‌های زیادی برای ما به ثمر برسانند. جفرسون دیگر خارجی ما نیز بازیکن باکیفیتی است ولی برای هماهنگ شدن با فوتبال ایران نیاز به زمان دارد. فوتبال ایران از بیرون چیز دیگری نشان می‌دهد ولی زمانیکه وارد آن می شوید، می‌فهمید یک فوتبال درگیرانه است. حتی شیمبا نیز اوایل این صحبت‌ها را می‌کرد ولی اکنون به آن عادت کرده است. جفرسون، در بازی دوم عملکرد خیلی خوبی داشت و امیدوارم بتواند روند رو به رشدش را ادامه دهد و به تیم کمک کند.

او درخصوص دیدار هفته بعد برابر ذوب آهن نیز خاطرنشان کرد: تیم‌های آقای تارتار هیچ وقت راحت نباخته‌اند و همواره تیم‌های گردن کلفتی بودند. احساس می کنم برای هر دو تیم، بازی سنگینی باشد. ما در دو بازی اول به دو تساوی رسیدیم و در رتبه دهم قرار داریم که جایگاه واقعی تیم ما نیست. فقط به پیروزی فکر می کنیم و برای برد به میدان می رویم.

وی در پایان اظهار داشت: باید یادی کنم از دوست خوبم سعید باقرپسند که رباط صلیبی او پاره شد. من از این اتفاق خیلی ناراحت شدم و امیدوارم او هر چه زودتر به میادین بازگردد چون بازیکن فوق‌العاده توانمندی است و تاکنون به حق واقعی خودش از فوتبال نرسیده است. امیدوارم هر چه زودتر او را در زمین چمن ببینیم.

دیدگاه‌ها